نحوه رهگیری مرسوله پستی/ راه های پیگیری مرسوله انتظامیبه گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، از جمله خدمات نوینی که شرکت های پست در سراسر جهانی به مشتریان ارائه می دهند، امکان رهگیری و رصد مرسوله (ترکینگ) است. امکانی که مشتریان را در جریان فرایند ارسال و زمان رسیدن مرسوله شان قرار می دهد و علاوه بر آن که حجم مراجعه و پیگیری به دفاتر شرکت ها را کاهش می دهد، رضایت بیشتر مشتریان را به دنبال دارد. مجموعه های پستی فعال در کشورمان هم بر این اساس، خدماتی ویژه برای رهگیری مرسوله تدارک دیده اند که البته بسته به شرکت و نوع مرسوله، تفاوت هایی دارند و افزون بر آن، منحصر به یک روش نیست. با ما همراه باشید تا نحوه رهگیری مرسوله های شرکت پست جمهوری اسلامی ایرانی و چگونگی رهگیری مرسوله های انتظامی را مرور کنیم. چگونگی رهگیری بسته پستی مشتریان شرکت پست کشورمان می توانند از جزییات بسته پستی خود نظیر تاریخ و ساعت دقیق دریافت و پذیرش بسته پستی از سوی اداره پست، وزن بسته پستی، هزینه ارسال بسته، اسامی فرستنده و گیرنده مرسوله مطلع شده و از آخرین وضعیت مکانی مرسوله تا زمانی که بسته به مقصد می رسد، مطلع شوند. برای این کار بایستی از سامانه رهگیری مرسولات پستی استفاده کنند که برای رهگیری همه انواع مرسولات، از عادی تا پست پیشتاز (که بعضا به آن پست سفارشی هم می گویند)، کارایی دارد و نه تنها با بارکد پستی، که با اطلاعات دیگری برچسب ها: مرسوله - رهگیری - مشتریان - بسته پستی - شرکت - پستی - بسته |
آخرین اخبار سرویس: |