مطالب مرتبط:
از دستگیری قاتل 16 ساله تا پایان سارقان احشام
دستگیری قاتل مرد ایجرودی در کمتر از 48 ساعت
ویدئو| دستگیری سارقان سریالی منازل در یکی از محله های تهران
فوت 2 عابر در اتوبان و دستگیری سارقان در اقبالیه
ابعاد جدید در پرونده مرگ دختر رزمی کار ؛ او یک بلاگر بود | دستگیری مالک باشگاه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 شهریور 1403 ساعت 13:452024-09-01حوادث

از دستگیری قاتل 16 ساله تا پایان کار سارقان احشام


در اخبار کوتاهی که از سوی مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس در اختیار رسانه های رسمی استان قرار داده است، اخباری نظیر دستگیری قاتل 16 ساله، کشف مواد مخدر و کالاهای قاچاق و همچنین دستگیری سارقان احشام مشاهده می شود.

- ایسنا/فارس در اخبار کوتاهی که از سوی مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس در اختیار رسانه های رسمی استان قرار داده است، اخباری نظیر دستگیری قاتل 16 ساله، کشف مواد مخدر و کالاهای قاچاق و همچنین دستگیری سارقان احشام مشاهده می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز امروز، 11 شهریور از دستگیری قاتل 16 ساله در کمتر از 6 ساعت پس از ارتکاب به جرم خبر داد و گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره درگیری در یکی از محله های شهر شیراز، بلافاصله ماموران کلانتری 14 مدرس به محل اعزام شدند.

اسماعیل زراعتیان افزود: در بررسی های تکمیلی مشخص شد که طی درگیری بین دو نفر، یک مرد 20 ساله به وسیله چاقو مجروح و به بیمارستان اعزام و فرد ضارب نیز متواری شده است.

وی با بیان اینکه فرد مجروح در بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است، گفت: با اقدامات اطلاعاتی و پلیس، قاتل 16 ساله در کمتر از 6 ساعت در مخفیگاهش در شیراز شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.


برچسب ها: دستگیری قاتل - دستگیری - مرکز اطلاع رسانی - دستگیری سارقان - کالاهای قاچاق - کشف مواد مخدر - فرمانده انتظامی شهرستان
آخرین اخبار سرویس:

از دستگیری قاتل 16 ساله تا پایان کار سارقان احشام

از دستگیری قاتل 16 ساله تا پایان کار سارقان احشام