مطالب مرتبط:
زمان حضور مهاجم خارجی پرسپولیس در ایران مشخص شد
یک زن مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا خواهد شد/ جانشین جوزپ بورل چه نگاهی به ایران دارد؟ کایا کالاس کیست و چه سوابقی دارد؟
دیدار هیئت بخش خصوصی داروسازی ایران با وزیر بهداشت افغانستان
تاریخ و ساعت دقیق بازی ایران و امارات اعلام شد: آماده برای یک رقابت هیجان انگیز
تاریخ و ساعت دقیق بازی ایران و امارات اعلام شد: آماده برای یک رقابت هیجان انگیز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 شهریور 1403 ساعت 08:502024-09-10اقتصادي

توان رقابت صنعت داروسازی ایران با تولیدکنندگان خارجی


عضو هیأت مدیره سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران، بر اهمیت برپایی نمایشگاه های دارویی در کشور با هدف افزایش صادرات دارو تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ورود محصولات دارویی ایران به بازارهای بین المللی همواره یکی از دغدغه های فعالان صنایع داروسازی کشور بوده است.

مشکلاتی نظیر تحریم ها و نقل و انتقال پول، به رغم توان بالای صنعت دارو در ایران، همواره دشواری هایی را برای حضور فعالان صنعت داروسازی کشور در عرصه جهانی دارو ایجاد کرده است.

از طرف دیگر بسیاری از کارشناسان حوزه اقتصاد معتقدند که شناسایی محصولات در دنیای امروز از طریق رویدادهای نمایشگاهی به شکل مطلوب اتفاق می افتد.

با این تفاسیر در آستانه برگزاری نهمین نمایشگاه بین المللی ایران فارما، این پرسش مطرح می شود که آیا این رویداد می تواند در مسیر رشد صادرات دارو موفق باشد.

حسن ریاحی عضو هیأت مدیره سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران، در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: امروزه در تمام دنیا رویدادهای نمایشگاهی به عنوان ابزاری برای معرفی دستاوردهای حوزه های مختلف کاربرد دارند.

این ابزار در حوزه دارو نیز سال ها است که در قالب رویدادهایی مانند CPHI در ابعاد بین المللی شکل می گیرد و موجب توسعه تجارت و تبادلات بین المللی در حوزه دارو می شود.


برچسب ها: دارو - صنعت دارو - ایران - صنعت داروسازی - داروسازی - نمایشگاه - صادرات دارو
آخرین اخبار سرویس:

توان رقابت صنعت داروسازی ایران با تولیدکنندگان خارجی

توان رقابت صنعت داروسازی ایران با تولیدکنندگان خارجی