مطالب مرتبط:
عضو شورای شهر تهران : شهردار تهران به سلطان وعده های بی سرانجام تبدیل شده / باید مراقبت کنیم که با مدیران و مسئولانی مواجه نباشیم که در ایام انتخابات وعده سرخرمن بدهند و فکر کنند جامعه فراموش می کند
اماکن ورزشی سیستان و بلوچستان به مناسبت ایام سوگواری دهه پایانی صفر تعطیل شد
تغییر ساعت مراسم عزاداری ایام آخر صفر در مساجد کیش
اماکن ورزشی سیستان و بلوچستان به مناسبت ایام سوگواری دهه پایانی صفر تعطیل شد
عکس | عزاداری ایام آخر ماه صفر در دفتر امام جمعه خرم آباد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 شهریور 1403 ساعت 13:252024-09-01سياسي

رونق جامعه قرآنی در همه ایام سال مورد توجه قرار گیرد


قاری برتر بین المللی و داور ملی مسابقات قرآن گفت: باید در طول سال برای رونق جامعه قرآنی تلاش کرد و این امر را تنها به زمان مسابقات موکول نکنیم.

- سیدحمیدرضا مقدسی در گفت وگو با خبرنگار مهر در حاشیه چهل وهفتمین دوره مسابقات قرآن اوقاف استان اصفهان اظهار کرد: یکی از مهم ترین مسائلی که در ارتباط با برگزاری رویدادهای قرآنی وجود دارد، فرهنگ سازی قرآنی در کشور و ارتقا سطح قرآنیان است.

وی افزود: این دسته از مسابقات می تواند فرصت خوبی را برای رشد شرکت کنندگان خود و همچنین ایجاد انگیزه در توده مردم و فرهنگ سازی در سطح جامعه فراهم کند.

قاری برتر بین المللی و داور ملی مسابقات قرآن با بیان اینکه اقدامات متفاوتی در راستای افزایش استقبال از مسابقات می توان انجام داد، عنوان کرد: برای انجام کارهای بنیادین و زیربنایی در این حوزه باید فرهنگ را مورد توجه قرار داد و در این راستا می توان مبلغانی را به نقاط مختلف از جمله مدارس و مساجد فرستاد تا از مردم برای حضور در فضای این رقابت ها دعوت کنند و اهمیت امور قرآنی را شرح دهند.

وی ادامه داد: تبلیغات محیطی و مجازی در سطح شهر و استان نیز می تواند تأثیر به سزایی داشته باشد؛ از طرفی می توان با برگزاری برخی برنامه های جنبی و اهدای جوایز در حاشیه مسابقات جذابیت این رویداد را برای اقشار مختلف بالا برد.


برچسب ها: مسابقات - مسابقات قرآن - قرآن - قرآنی - جامعه قرآنی - فرهنگ سازی - بین المللی
آخرین اخبار سرویس:

رونق جامعه قرآنی در همه ایام سال مورد توجه قرار گیرد

رونق جامعه قرآنی در همه ایام سال مورد توجه قرار گیرد