مطالب مرتبط:
دیدار مدیران شرکت مخابرات با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
مراسم معارفه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور «عارف» برگزار شد
(تصاویر) تکریم و معارفه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
مراسم معارفه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور «عارف» برگزار شد
تکریم و معارفه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 شهریور 1403 ساعت 08:552024-09-01سياسي

دیدار صمیمانه مدیران شرکت مخابرات با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات


مدیرعامل، معاونان و مدیران ستادی و مناطق شرکت مخابرات ایران، همزمان با گرامیداشت هفته دولت، به دیدار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رفتند.

- مدیرعامل، معاونان و مدیران ستادی و مناطق شرکت مخابرات ایران، همزمان با گرامیداشت هفته دولت، به دیدار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، در این دیدار که در فضایی صمیمانه برگزار شد، مهندس مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، ضمن خوشامدگویی و خیر مقدم به دکتر سید ستار هاشمی، وزیر جدید ارتباطات، بابت بازگشت به خانه سابق خود، با اشاره به نقش ویژه شرکت مخابرات ایران در توسعه ارتباطات کشور، گفت: شرکت مخابرات با در اختیار داشتن 80 درصد از زیرساخت های ارتباطی، بزرگترین اپراتور منطقه و ایران است و اکنون، آماده تعامل همه جانبه با دولت چهاردهم برای تحقق برنامه های بخش ارتباطات به ویژه برنامه هفتم توسعه است.

وی با بیان این که در سال های گذشته، مشکلات کلان اقتصادی و برخی سیاستهای نادرست اعمال شده، چالش های زیادی برای شرکت مخابرات ایجاد کرده است، ابراز امیدواری کرد: توان مخابرات برای حل مشکلات، بالاست و می توانیم به همه نیازهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و نیز مجلس شورای اسلامی پاسخ دهیم.


برچسب ها: شرکت مخابرات ایران - شرکت مخابرات - ارتباطات و فناوری اطلاعات - مخابرات ایران - مخابرات - ارتباطات - ارتباطات و فناوری
آخرین اخبار سرویس:

دیدار صمیمانه مدیران شرکت مخابرات با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

دیدار صمیمانه مدیران شرکت مخابرات با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات