مطالب مرتبط:
افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 285 پروژه شهرداری های گلستان
افتتاح طرح گازرسانی به کارخانه آسفالت در ارسنجان
بهسازی و روکش جاده خرامه - ارسنجان
ممنوعیت حفاری در یزد همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید
تعطیلی موزه کوشک احمدشاهی به دلیل عملیات عمرانی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 شهریور 1403 ساعت 12:402024-08-27فناوري

پایان عملیات حفاری پروژه فیبرنوری در ارسنجان


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس از پایان عملیات حفاری پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارهای شهرستان ارسنجان به طول 8 کیلومتر خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس از پایان عملیات حفاری پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارهای شهرستان ارسنجان به طول 8 کیلومتر خبر داد.

حمید سلیمان پور امروز، 6 شهریورماه در سفر به شهرستان ارسنجان با اعلام این مطلب گفت: پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها زیرساخت و پهنای باند مورد نیاز را برای شهرهای کشور فراهم می کند و با تجهیز و اتصال شهرها، اینترنت پرسرعت و با کیفیت در اختیار شهروندان و کسب و کارها قرار می گیرد و مزیت این نوع سرویس در این است که هیچ گونه اختلالی در تبادل داده ها وجود نخواهد داشت.

وی افزود: در شهر ارسنجان نیز این پروژه توسط شرکت ایرانسل به عنوان اپراتور در حال تکمیل است و عملیات حفاری در این شهر به طول 8 کیلومتر انجام شده است و با توجه به نبود مرکز زیرساخت در ارسنجان، در اقدام بعدی اتصال فیبر شهر ارسنجان به نزدیکترین مرکز زیرساختی در دستور کار قرار دارد که در این خصوص نیاز است با همکاری فرمانداری و ادارات مرتبط شهرستان و صدور مجوزهای لازم، عملیات عمرانی برای این کار نیز تسهیل شود.


برچسب ها: ارتباطات و فناوری اطلاعات - شهرستان ارسنجان - ارسنجان - فیبرنوری - ارتباطات و فناوری - مدیرکل ارتباطات - فناوری اطلاعات
آخرین اخبار سرویس:

پایان عملیات حفاری پروژه فیبرنوری در ارسنجان

پایان عملیات حفاری پروژه فیبرنوری در ارسنجان