موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - باشگاه استقلال - متناسب سازي - سازمان برنامه و بودجه - سازمان تامين اجتماعي - سازمان برنامه - پسر ديگو مارادونا - افزايش تعرفه اينترنت - احياي شب بيست و يكم - بيمارستان ابن الخطيب - جهاددانشگاهي - نشست گروه جي 20 - كارنامه آزمون استخدامي - بيشه دراز - مصدوميت شهريار مغانلو - بادام مامايي - هواپيماي پرسپوليس - دبير هيأت دولت - كشتي پهلواني

مطالب مرتبط:
نماینده مجلس: اقدامات فرهنگی با اعتبارات مسوولیت های اجتماعی نفت انجام شود
پیام تبریک معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در پی افتخار آفرینی قهرمانان پارالمپیکی کشور
خبر مهم از حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در شهریور 1403/ متناسب سازی حقوق منتفی شد؟
نیازمند ترانه های اجتماعی هستیم/ تاکنون از وزرای ارشاد خواسته ای نداشتم
شبکه های اجتماعی اینستاگرام با میکروفون گوشی حرف های ما را می شنود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 شهریور 1403 ساعت 14:352024-09-06سياسي

وقف راهبرد متعالی برای اهداف فرهنگی و اجتماعی است


وقف راهبرد متعالی برای اهداف فرهنگی و اجتماعی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مرتضی تیجانی در خطبه های نماز جمعه سلطان آباد با تاکید بر اینکه این روزها در کنار توجه به حل مشکلات شهرستان بیشتر از آن که به جاده سازی و آسفالت نیاز داشته باشیم نیازمند ایجاد امید در مردم هستیم.

امام جمعه خوشاب با اشاره به اینکه برخی افراد داشته های کشورهای دیگر را بیشتر از داشته های خودمان بیان و توانایی های داخلی را کوچک می شمارند، افزود: همان خدایی که نابودی اسراییل را وعده داده حواسش به شیعیان و مسلمانان نیز هست.

وی با اشاره به هفته وقف با انتقاد از نبود نمایندگی و عدم استقرار اداره اوقاف در شهرستان خوشاب بعد از حدود 15 سال شهرستان شدن سلطان آباد گفت: وقف راهبرد متعالی برای مسائل فرهنگی و اجتماعی است و نیازمند توجه مسؤولان است.

وی با اشاره به وجود بیش از 400 موقوفه در شهرستان خوشاب افزود: از مسؤولان شهرستان خوشاب برای پیگیری و باز شدن قفل نپرداختن اجارات موقوفه مرحوم جوادی در روستای دهنه شور بعد از حدود 10 سال با حدود 600 هکتار زمین وقفی و 72 ساعت آب موقوفه تشکر می کنیم.

وی با درخواست از مسؤولان اوقاف در سبزوار و مرکز استان خراسان گفت: چرا بعد از تعیین 4 نفر امین موقوفات در خوشاب احکام آنها را بعد از یکسال پیگیری صادر نمی کنید.


برچسب ها: شهرستان - شهرستان خوشاب - اجتماعی - سلطان آباد - راهبرد - فرهنگی - خطبه های نماز جمعه
آخرین اخبار سرویس:

وقف راهبرد متعالی برای اهداف فرهنگی و اجتماعی است

وقف راهبرد متعالی برای اهداف فرهنگی و اجتماعی است