مطالب مرتبط:
اسیر صهیونیست: اسراییل از تونل های حماس بی اطلاع است؛ نتانیاهو دروغ می گوید
سکوت کشورهای عربی و غیرعربی رژیم اسراییل را به جنایات بیشتر ترغیب می کند
گانتس: ایران و حزب الله لبنان مشکل واقعی اسراییل است
اصفهانی ها گزها را برای حمله به اسراییل آماده کنند
سازمان ملل خواستار اقدام کشورها علیه اشغالگری اسراییل شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 شهریور 1403 ساعت 09:102024-09-10بين الملل

نعیم قاسم: از تهدیدهای اسراییل باکی نداریم


معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی تاکید کرد که مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای رژیم صهیونیستی باکی ندارد چراکه دشمن می داند حزب الله مرد میدان است و واکنش به این تهدیدها را به میدان محول می کند.

- معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی تاکید کرد که مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای رژیم صهیونیستی باکی ندارد چراکه دشمن می داند حزب الله مرد میدان است و واکنش به این تهدیدها را به میدان محول می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در این باره اظهار کرد: اسراییل با 2 معادله روبرو است؛ یا جنگ را متوقف می کند و این باعث کاهش تلفات می شود و یا در حالت فرسایش باقی می ماند و این باعث افزایش مشکلات و ضررها و عوارض داخلی برای این رژیم می شود چراکه جنگ هرچه طولانی شود، امکان پیروزی دشمن وجود نخواهد داشت و تمامی شاخص ها و شواهد این نکته را تایید می کنند.

طبق گزارش پایگاه خبری العهد، وی گفت: فلسطینی ها نیز با 2 معادله روبرو هستند؛ یا توقف جنگ که با آن موافق هستند و طرف مقابل پاسخ نمی دهد، یا ادامه یافتن جنگ، که در این صورت آنها ثابت قدم خواهند ماند و هر کسی به خسته شدن و یا تسلیم شدن فلسطینی ها امید دارد، متوهم است و هرکسی که فکر کند زمان به ضرر فلسطینی ها و به نفع رسیدن به اهداف اسراییل خواهد بود، باز متوهم است.


برچسب ها: معاون دبیرکل حزب الله لبنان - معاون دبیرکل حزب الله - دبیرکل حزب الله لبنان - دبیرکل حزب الله - حزب الله لبنان - حزب الله - تهدیدها
آخرین اخبار سرویس:

نعیم قاسم: از تهدیدهای اسراییل باکی نداریم

نعیم قاسم: از تهدیدهای اسراییل باکی نداریم