مطالب مرتبط:
پستی که محمد خزایی بعداز آزادی از زندان منتشر کرد
تلاش وزارت خارجه برای آزادی حاجی ایرانی
تلاش وزارت خارجه برای آزادی حاجی ایرانی
تلاش وزارت خارجه برای آزادی حاجی ایرانی
محمد خزایی از زندان عربستان آزاد شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 شهریور 1403 ساعت 16:552024-08-28سياسي

تلاش های مرکز وکلای قوه قضاییه برای آزادی محمد خزایی


مرکز وکلا با تشکیل کارگروهی با پیگیری های مستمر موضوع از ستاد حقوق بشر قوه قضاییه، وزارت خارجه، تلاشی مجدانه برای آزادی این فرد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسن عبدلیان پور رییس مرکز وکلا، با اشاره به اقدامات این مرکز برای محمد خزایی وکیل و حاجی ایرانی که در ایام حج در کشور عربستان به صورت غیرقانونی بازداشت شده بود، گفت: از زمانی که مرکز متوجه بازداشت این فرد شد کارگروه ویژه ای به همراه جمعی از وکلای متخصص در امور بین الملل تشکیل و تمام موارد را از حیث مقررات بین المللی و حتی مقررات داخلی کشور عربستان مورد بررسی قرار داد تا مشخص شود که آیا این فرد در ایام حضورش در این کشور جرمی مرتکب شده است؟ رییس مرکز وکلا ادامه داد: اجماع کارگروه بر غیر قانونی بودن بازداشت آقای خزایی بود، عکس انداختن وی با پرچم کشور فلسطین که کشور متخاصمی با عربستان نیست نه از حیث مقررات داخلی کشور عربستان و نه از حیث مقررات بین المللی اقدام غیر قانونی نیست.

عبدلیان پور در مورد نحوه عملکرد کارگروهی متشکل از وکلای متخصص در امور بین الملل در مرکز وکلا در رابطه با اقدام برای آزادی خزایی گفت: این کارگروه با پیگیری های مستمر موضوع از ستاد حقوق بشر قوه قضاییه، وزارت خارجه و دبیرخانه هییت دولت هم در زمان دولت سیزدهم و هم چهاردهم و انتقال تمامی موارد مورد


برچسب ها: مرکز وکلا - رییس مرکز وکلا - کشور - کشور عربستان - عربستان - بازداشت - کارگروه
آخرین اخبار سرویس:

تلاش های مرکز وکلای قوه قضاییه برای آزادی محمد خزایی

تلاش های مرکز وکلای قوه قضاییه برای آزادی محمد خزایی