مطالب مرتبط:
فرشتگان جلاد
فرشتگان جلاد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 شهریور 1403 ساعت 10:552024-09-14بين الملل

فرشتگان جلاد


سه شنبه، 20 سنبله(شهریور) 1380 خورشیدی، ساکنان کابل، مزارشریف، قندهار، تالقان، قندوز، شاهی کوت و سایر مردم افغانستان یک روز معمولی در آخرین هفته تابستان را می گذراندند.

- سه شنبه، 20 سنبله(شهریور) 1380 خورشیدی، ساکنان کابل، مزارشریف، قندهار، تالقان، قندوز، شاهی کوت و سایر مردم افغانستان یک روز معمولی در آخرین هفته تابستان را می گذراندند.

زندگی آنها ایده آل نبود اما نسبت به آنچه که کمتر از یک ماه بعد بر سرشان آمد؛ شرایطی رؤیایی محسوب می شد.

آنها روح شان هم خبر نداشت که سرنوشت شان آن سوی کره زمین در انتهای خیابان گرینویچ در منطقه منهتن نیویورک، با حادثه ای که هیچ نقشی در آن نداشتند، زیر و رو می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمدعماد اعرابی در سرمقاله کیهان نوشت: آن طور که پلیس فدرال آمریکا پس از تحقیقات خود اعلام کرد هیچ کدام از عوامل تروریستی حمله به برج های تجارت جهانی در 11 سپتامبر 2001 ملیت افغانستانی نداشتند.

آنها افرادی از مصر، امارات متحده عربی و لبنان بودند و شخص اسامه بن لادن به عنوان رهبر گروه القاعده که از طرف آمریکا مسئول این عملیات تروریستی معرفی شد، متولد ریاض و شهروند سعودی بود.

به بهانه این عملیات، آمریکا در 15 مهر 1380 (7 اکتبر 2001) با حمله به افغانستان طولانی ترین جنگ و اشغال تاریخ خود را رقم زد و مردم افغانستان با هزاران


برچسب ها: افغانستان - مردم افغانستان - پلیس فدرال آمریکا - تابستان - 11 سپتامبر 2001 - افغانستانی - آخرین
آخرین اخبار سرویس:

فرشتگان جلاد

فرشتگان جلاد