مطالب مرتبط:
انتصاب جدید در وزارت راه و شهرسازی/ نیکخواه معاون جدید وزارتخانه
سرپرست معاونت شهرسازی وزارت راه و شهرسازی منصوب شد
انتصاب معاون سیاسی وزارت خارجه؛ جایگزین علی باقری رونمایی شد
انتصاب مهم در وزارت کشور
مدیرعامل مخابرات، انتصاب معاون سرمایه انسانی وزارت ارتباطات را تبریک گفت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 شهریور 1403 ساعت 11:452024-09-03سياسي

یک انتصاب جدید در وزارت راه و شهرسازی


وزیر راه و شهرسازی در حکمی احمد نیکخواه نایینی را به عنوان سرپرست معاونت شهرسازی و معماری و مدیرکل دبیرخانه شورای عالی شهرسازی و معماری منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فرزانه صادق مالواجرد وزیر راه و شهرسازی در حکمی احمد نیکخواه نایینی را به سمت سرپرست معاونت شهرسازی و معماری و مدیرکل دبیرخانه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است: نظر به تخصص، تعهد و تجارب جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست معاونت شهرسازی و معماری و مدیرکل دبیرخانه شورای عالی شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال در اجرای سیاست های کلی نظام جمهوری اسلامی ایران، سند چشم انداز و برنامه هفتم توسعه کشور از تمامی ظرفیت ها و استعدادهای بالقوه استفاده کرده و در ایفای بهینه و مطلوب وظایف محوله موفق و موید باشید.

گفتنی است، احمد نیکخواه نایینی دارای مدرک کارشناسی ارشد معماری از دانشگاه علم و صنعت است و از سال 1388 در معاونت معماری و شهرسازی مشغول به خدمت بوده است.

وی همچنین در دولت های یازدهم و دوازدهم و در ابتدای دولت سیزدهم در سمت مدیرکل دبیرخانه شورای عالی شهرسازی و معماری فعالیت داشته است.


برچسب ها: شهرسازی - شورای عالی شهرسازی - راه و شهرسازی - معاونت شهرسازی - معماری - وزارت راه و شهرسازی - وزیر راه و شهرسازی
آخرین اخبار سرویس:

یک انتصاب جدید در وزارت راه و شهرسازی

یک انتصاب جدید در وزارت راه و شهرسازی