مطالب مرتبط:
مرد متجاوز به زن فروشنده دستگیر شد
موبایل قاپ مشهور خیابان استاد معین دستگیر شد
«آرسن لوپن» پایتخت دستگیر شد
قاتل فراری در ایوانکی دستگیر شد
موبایل قاپ معروف تهران معروف به «آرسن لوپن» دستگیر شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 شهریور 1403 ساعت 13:452024-08-28حوادث

مرد هزارچهره دستگیر شد


رییس مرکز عملیات ویژه پلیس آگاهی فراجا گفت: کارآگاهان کلاهبردار حرفه ای را که با ترفندهای مختلف از شهروندان سوء استفاده و اخاذی می کرد غالفلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ ضرغام آذین گفت: در پی وقوع دو فقره کلاهبرداری از جمله فریب در ازدواج با جعل هویت و نیز اخاذی با ترفند ثبت نام خرید خودرو، این پرونده در دستور کاری کارآگاهان مرکز عملیات ویژه قرار گرفت.

وی افزود: طبق تحقیقات فرد کلاهبردار به زن مالباخته خود را دارای مدرک دکترای باستان شناسی و زمین شناسی و مقیم بلژیک- شهر بروکسل معرفی کرده بود که پس از آشنایی به دلیل نبود شناسنامه با صیغه نامه 99 ساله ازدواج می کنند.

رییس مرکز عملیات ویژه پلیس آگاهی فراجا با بیان اینکه فرد شیاد جهت مخفی ماندن هویت اصلی خود در معاملات و همچنین کلاهبرداری ها از کارت بانکی و سیم کارت همسرش استفاده می کرد، گفت: در ادامه یکی دیگر از شاکیان پرونده نیز عنوان کرد متهم با بیان اینکه در یکی از ارگان های نظامی آشنا دارد و می تواند بدون قرعه کشی ماشین ثبت نام کند مبلغ 212 میلیون تومان را به کارت همسرش واریز کردم.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با توجه به بررسی مدارک فرد کلاهبردار دریافتند مدارک شناسایی متعلق به فردی دیگری می باشد، تصریح کرد: پلیس پس از بررسی و استعل


برچسب ها: کلاهبردار - عملیات ویژه - کلاهبرداری - پلیس آگاهی - عملیات - استفاده - ازدواج
آخرین اخبار سرویس:

مرد هزارچهره دستگیر شد

مرد هزارچهره دستگیر شد