مطالب مرتبط:
انتقال 5 زندانی ایرانی از ارمنستان به کشور
انتقال 5 زندانی ایرانی از ارمنستان به کشور
5 زندانی ایرانی از ارمنستان به کشور منتقل شدند
انتقال 5 زندانی ایرانی از ارمنستان به کشور
انتقال 5 زندانی ایرانی از جمهوری ارمنستان به کشور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 شهریور 1403 ساعت 17:402024-08-28سياسي

50 هزار زندانی در کشور شاغل هستند


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان زندان های کشور گفت: 50 هزار زندانی در کشور شاغل هستند و ظرفیت اشتغال 130 هزار نفر وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نصرالله ابراهیمی بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل زندان های استان زنجان اظهار کرد: فعالیت بخش خصوصی و کارآفرینان برای اشتغالزایی در حوزه مددجویان زندانی به عنوان محور اصلاح و تربیت باید مد نظر قرار گیرد.

وی اشتغال و حرفه آموزی زندانیان برای اصلاح و بازگشت به جامعه را مهم خواند و گفت: در حال حاضر با اقدامات انجام شده توانسته ایم برای 50 هزار زندانی اشتغال ایجاد کنیم تا علاوه بر گذراندن دوران محکومیت درآمد داشته باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان زندان های کشور ادامه داد: امروزه یک زندانی به تناسب شغلی که انجام می دهد حدود 70 تا 80 میلیون ریال دریافتی دارد و می تواند کمک حال خانواده اش باشد.

وی با اشاره به اینکه اشتغال صنعت محور و خوابگاه – کارگاه یکی از رویکردهای سازمان زندان ها است، عنوان کرد: ظرفیت ایجاد اشتغال برای 130 هزار زندانی در کشور وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: سالانه ایجاد یک مجموعه تولیدی بزرگ در استان های کشور در درون یا بیرون زندان پیگیری یا اجرا می شود و تا پایان سال هر استان باید یک کارگاه یا کارخانه تولیدی را در این خصوص اف


برچسب ها: زندان - سازمان زندان های کشور - زندانی - اشتغال - منابع انسانی - توسعه مدیریت - مراسم تکریم و معارفه
آخرین اخبار سرویس:

50 هزار زندانی در کشور شاغل هستند

50 هزار زندانی در کشور شاغل هستند