مطالب مرتبط:
حفار غیرمجاز روستای کلیان سراب به دام افتاد
کشف محل حفاری غیرمجاز در روستای کلیان سراب
دستگیری حفار غیر مجاز در شهرستان سراب
دستگیری 12 شکارچی غیرمجاز در مازندران
دستگیری 2 نفر شکارچی غیرمجاز در عملیات شبانه محیط بانان دماوند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 شهریور 1403 ساعت 17:002024-09-07حوادث

دستگیری حفار غیرمجاز روستای کلیان سراب


فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی گفت: حفار غیرمجاز در منزل شخصی واقع در روستای کلیان شهرستان سراب به دام افتاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی ، سرهنگ غلامرضا زینالی با بیان اینکه یکی از ماموریت های اصلی یگان حفاظت جلوگیری از حفاری های غیرمجاز است افزود: پس از دریافت گزارش مردمی مبنی بر انجام عملیات حفاری در منزل شخصی واقع در روستای کلیان سراب، عوامل یگان حفاظت با حضور در این محل، متهم را به همراه ابزارآلات حفاری غیر مجاز دستگیر کردند.

وی ادامه داد: یگان حفاظت میراث فرهنگی آذربایجان شرقی با اخذ دستور مقام قضایی، عوامل خود را با هماهنگی نیروی انتظامی شهرستان سراب و با بررسی منزل مورد نظر، محل حفاری به عمق 9 متر با دهانه ای به طول 2 متر کشف کرد.

سرهنگ زینالی اظهار کرد: در این عملیات ابزارآلات حفاری غیرمجاز شامل بیل، کلنگ، طناب، سطل و فورقون نیز کشف و همراه متهم این حفاری برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

وی گفت: مردم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه میراث فرهنگی، مراتب را با تماس شماره 09662، به مرکز پیام یگان حفاظت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور اطلاع دهند.


برچسب ها: آذربایجان شرقی - یگان حفاظت - غیرمجاز - حفار - آذربایجان - حفاری - شهرستان سراب
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری حفار غیرمجاز روستای کلیان سراب

دستگیری حفار غیرمجاز روستای کلیان سراب