مطالب مرتبط:
اجرای طرح نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی در تعزیرات حکومتی
طرح نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی در تعزیرات حکومتی
طرح نظارتی تعزیرات حکومتی کردستان به مناسبت سال تحصیلی جدید آغاز شد
آغاز طرح نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس در خراسان جنوبی
اجرای طرح نظارتی ویژه سال تحصیلی در کردستان آغاز شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 شهریور 1403 ساعت 13:252024-08-31اقتصادي

آغاز طرح نظارتی سازمان تعزیرات ویژه شروع سال تحصیلی


معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان تعزیرات حکومتی، هم افزایی دستگاه های نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس برای برخورد سریع و قاطع با تخلفات را از اهداف اصلی این طرح دانست.

- معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان تعزیرات حکومتی، هم افزایی دستگاه های نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس برای برخورد سریع و قاطع با تخلفات را از اهداف اصلی این طرح دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیداحد یوزباشی گفت: با فرارسیدن آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس و افزایش تقاضا برای خرید اقلام مورد نیاز دانش آموزان، سازمان تعزیرات حکومتی همانند سال های گذشته طرح نظارتی ویژه سال تحصیلی و بازگشایی مدارس را آغاز کرد.

معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان تعزیرات حکومتی، افزود: سازمان تعزیرات حکومتی به همراه دستگاه های نظارتی در قالب گشت های مشترک با نظارت بر مراکز فروش لوازم تحریر، پوشاک، کیف و کفش و هزینه های مربوط به سرویس مدارس سعی در ارائه تسهیلات مطلوب به هموطنان عزیز را دارد.

یوزباشی گفت: در این طرح تمامی ادارات کل تعزیرات حکومتی استانی موظف شدند علاوه بر ثبت گزارش بازرسی ها به صورت روزانه بر اساس قانون به تخلفات احتمالی قاطع و سریع رسیدگی کنند.


برچسب ها: سازمان تعزیرات حکومتی - سازمان تعزیرات - تعزیرات حکومتی - بازگشایی مدارس - دستگاه های نظارتی - سال تحصیلی - نظارت
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح نظارتی سازمان تعزیرات ویژه شروع سال تحصیلی

آغاز طرح نظارتی سازمان تعزیرات ویژه شروع سال تحصیلی