مطالب مرتبط:
بهره برداری از 593 طرح طی هفته دولت در استان یزد
افتتاح و آغاز ساخت 74 طرح در فیروزه به مناسبت هفته دولت
593 طرح در استان یزد افتتاح می شود
افتتاح 133 طرح، هفته دولت در شهرستان کبودراهنگ
افتتاح و کلنگ زنی 35 طرح بخش مرکزی خاش در هفته دولت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 شهریور 1403 ساعت 09:002024-08-23اقتصادي

593 طرح به مناسبت هفته دولت در یزد افتتاح می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: 593 طرح مختلف به مناسبت هفته دولت با اعتبار بیش از 39 هزار میلیارد تومان در استان یزد به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدجواد ابوالحسینی گفت: دوم شهریورماه آغاز هفته دولت است و معمولاً دستاوردها و طرح های عمرانی و صنعتی و فرهنگی و اجتماعی به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به افتتاح 593 طرح عمرانی و اقتصادی استان در هفته دولت افزود: برای این طرح ها بیش از 39 هزار میلیارد تومان هزینه شده که 34 هزار و 888 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی و چهار هزار و 359 میلیارد تومان از سوی بخش دولتی تأمین شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد از اشتغال مستقیم 600 نفر با افتتاح این طرح ها خبر داد و تصریح کرد: اکثر طرح ها در زمینه صنعتی، معدنی و اقتصادی است که 60 درصد آنها از سوی بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است.

وی درباره مهمترین این طرح ها اظهار کرد: افتتاح معدن سرب و روی مهدی آباد بهادران با سرمایه گذاری 11 هزار و 400 میلیارد تومان یکی از این طرح ها است که 800 هزار تن کنسانتره روی را تولید می کند.

ابوالحسینی از فولاد آلیاژی یک با سرمایه گذاری 9 هزار و 300 میلیارد تومان به عنوان دیگر طرح یاد کرد و ادامه داد: واحد تولید کنسانتره در ساغند، تولید کاغذ در اشکذر و چند واحد تولید سرامیک در استان به ب


برچسب ها: میلیارد تومان - هفته دولت - میلیارد - طرح ها - عمرانی - بهره برداری - تومان
آخرین اخبار سرویس:

593 طرح به مناسبت هفته دولت در یزد افتتاح می شود

593 طرح به مناسبت هفته دولت در یزد افتتاح می شود