مطالب مرتبط:
خاطره شدن آرزوی رزمندگان لشکر 25 کربلا در ایام اربعین+ فیلم
حضور دسته های عزاداری در حرمین شریفین کربلا همزمان با ایام اربعین حسینی
خدمت رسانی موکب حضرت فاطمه الزهرا تبریز در ایام اربعین
توسعه خدمات رفاهی اربعین در دولت سیزدهم/ از پاسپورت زیارتی تا قطار کربلا
راهپیمایی اربعین؛ تحقق «راه قدس از کربلا می گذرد»
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 شهریور 1403 ساعت 13:502024-08-24سياسي

6 موکب ویژه ایام اربعین در کربلا و اقلیم کردستان عراق برپا شد


مریوان_ رییس ستاد عتبات عالیات استان کردستان گفت: در کردستان 72 موکب ویژه ایام اربعین با پشتیبانی مردم برپا شدو در کربلا و اقلیم کردستان عراق نیز 6 موکب از این استان فعالیت می کند.

- مریوان_ رییس ستاد عتبات عالیات استان کردستان گفت: در کردستان 72 موکب ویژه ایام اربعین با پشتیبانی مردم برپا شدو در کربلا و اقلیم کردستان عراق نیز 6 موکب از این استان فعالیت می کند.

یوسفی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: اربعین برای کردستان مایه خیر و برکت است و مردم کردستان و شهر مریوان مردمانی خوب و مهمان نواز هستند که در بحث تغذیه، اسکان، استقبال و حتی بدرقه، ترابری و بحث فرهنگی با دل و جان در صحنه حاضر شدند و با عشق و علاقه و ایمان به این موضوع نگاه کردند.

رییس ستاد عتبات عالیات استان کردستان افزود: اربعین سرور و سالار شهدا مانند سال های قبل در کردستان خدمات خوبی به زوار ارائه شد و حتی قبلاً هم در بحث تردد زوار برای رفتن به مهران مردم ما مهماندار خوبی برای زوار شهرهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، قزوین و زنجان و شهرهای شمالی بودند و مردم کردستان همیشه آمادگی پذیرایی از زوار را داشتند.

یوسفی با اشاره به خدمات انجام شده در کشور عراق عنوان کرد: در کشور همسایه و اقلیم برای هماهنگی با بحث تردد زوار زحمات بسیاری کشیده شد که جای تقدی


برچسب ها: کردستان - اقلیم کردستان عراق - ستاد عتبات عالیات - اقلیم کردستان - استان کردستان - کردستان عراق - عتبات عالیات
آخرین اخبار سرویس:

6 موکب ویژه ایام اربعین در کربلا و اقلیم کردستان عراق برپا شد

6 موکب ویژه ایام اربعین در کربلا و اقلیم کردستان عراق برپا شد