مطالب مرتبط:
دیدار نخست وزیر قطر با رییس جمهور/ پزشکیان: کشورهای اسلامی با اقدام مشترک حامیان رژیم صهیونیستی را وادار به مهار و توقف جنایات این رژیم کنند/ شیخ محمد آل ثانی: روی نقش آفرینی سازنده ایران در حل مسئله غزه به عنوان یک بازیگرِ همواره حکیم حساب می کنیم
رییس ستاد کل نیروهای مسلح: انتقام از رژیم صهیونیستی قطعی است
یک رسانه رژیم صهیونیستی : ارتش اسراییل نیروی تازه نفس به کرانه باختری اعزام می کند
حادثه امنیتی برای نیروهای رژیم صهیونیستی در اردوگاه النصیرات
حمله حزب الله به 3 مقر نظامی ارتش رژیم صهیونیستی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 شهریور 1403 ساعت 10:252024-08-27بين الملل

طرح رژیم صهیونیستی برای کوچاندن اهالی قدس و تقویت تسلط بر آن


ائتلاف مدنی برای دفاع از حقوق فلسطینی ها در قدس اشغالی نسبت به طرح رژیم صهیونیستی برای کوچاندن اهالی این شهر و مصادره املاک و مستغلات آنها با هدف تسلط کامل بر آن هشدار داد.

- ائتلاف مدنی برای دفاع از حقوق فلسطینی ها در قدس اشغالی نسبت به طرح رژیم صهیونیستی برای کوچاندن اهالی این شهر و مصادره املاک و مستغلات آنها با هدف تسلط کامل بر آن هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ائتلاف مدنی برای دفاع از حقوق فلسطینی ها در قدس اشغالی در بیانیه ای هشدار داد: این طرح منجر به تسلط اشغالگران بر تمامی املاک و مستغلات اهالی قدس خواهد شد.

طبق گزارش روزنامه العربی الجدید ، این بیانیه پس از آن صادر شد که مامور به اصطلاح حل اختلاف اراضی در قدس اشغالی اعلام کرد که قصد دارد اسکان و ثبت املاک در منطقه بیت حنینا شامل 427 قطعه زمین را بر اساس مصوبه شماره 3790 کابینه رژیم صهیونیستی در سال 2018 در دستور کار قرار دهد.

وی همچنین از کلیه افرادی که در حوضه ها و قطعات ذکر شده ادعای مالکیت دارند خواست حداکثر تا مطالبات خود را تا ابتدای نوامبر به دفتر او ارائه کنند.

در همین راستا، خلیل تفکجی کارشناس امور شهرک سازی در گفت وگو با العربی الجدید، گفت: روند حل و فصل اختلافات بر سر املاک و ثبت اراضی گامی در جهت تقویت حاکمیت رژیم اشغالگر بر قدس اشغالی است.


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - املاک و مستغلات - قدس اشغالی - صهیونیستی - فلسطینی ها - فلسطینی - اهالی
آخرین اخبار سرویس:

طرح رژیم صهیونیستی برای کوچاندن اهالی قدس و تقویت تسلط بر آن

طرح رژیم صهیونیستی برای کوچاندن اهالی قدس و تقویت تسلط بر آن