مطالب مرتبط:
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام ارتحال آیت الله محفوظی را تسلیت گفت
تسلیت رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی درگذشت آیت الله محفوظی
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام پیام تسلیت صادر کرد
محسن رضایی از صادق بیت سیاح تقدیر کرد
محسن رضایی از صادق بیت سیاح تقدیر کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 شهریور 1403 ساعت 22:502024-09-12ورزشي

دیدار عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با صادق بیت سیاح


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با صادق به سیاح ورزشکار خوزستانی در پارالمپیک که مدال طلای او به دلیل به اهتزاز درآوردن پرچم ام البنین گرفته شد، دیدار کرد.

- ایسنا/خوزستان عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با صادق به سیاح ورزشکار خوزستانی در پارالمپیک که مدال طلای او به دلیل به اهتزاز درآوردن پرچم ام البنین گرفته شد، دیدار کرد.

علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان امروز پنجشنبه 22 شهریور ماه به همراه محسن رضایی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و سایر مسوولان استانی با حضور در منزل صادق بیت سیاح قهرمان خوزستانی کاروان پارالمپیک ایران از افتخارآفرینی و وفاداری وی به مکتب تشیع در رویداد جهانی پارالمپیک پاریس قدردانی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صادق بیت سیاح در رشته پرتاب نیزه در بازی های پارالمپیک پاریس موفق به کسب مدال طلا همراه با رکوردشکنی در این رشته شد اما مسئولان مسابقات به بهانه شادی وی با پرچم حضرت ام البنین (س) با اعلام دیسکالیفه شدن وی این مدال طلا را پس گرفتند.

این اقدام ناجوانمردانه توسط مقامات پارالمپیک منجر به ایجاد موجی از حمایت و همدلی عمومی مردم ایران با این قهرمان خوزستانی شد.

انتهای پیام


برچسب ها: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام - مجمع تشخیص مصلحت نظام - مجمع تشخیص مصلحت - پارالمپیک - خوزستان - پارالمپیک پاریس - خوزستانی
آخرین اخبار سرویس:

دیدار عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با صادق بیت سیاح

دیدار عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با صادق بیت سیاح