مطالب مرتبط:
اسدآباد رتبه اول در بهره وری تولید هلو و شلیل
اولین گزارش رییس شورای اطلاع رسانی دولت چهاردهم به مردم/ حضرتی: به دنبال هماهنگی کلیه بخش های رسانه ای و روابط عمومی دولت هستیم/ استفاده از ظرفیت تمامی صاحب نظران عرصه رسانه، اعم از اصلاح طلب، اصولگرا و مستقل، در اولویت است
152 جواز تاسیس صنعتی با ظرفیت اشتغالزایی برای 6 هزار نفر در قم صادر شد
ظرفیت استخراج روزانه 500 الی 700 بشکه نفت
ظرفیت نهایی رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی کنکور 1403
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 شهریور 1403 ساعت 14:452024-09-08اقتصادي

اسدآباد ظرفیت ویژه ای در گردشگری کشاورزی دارد


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان گفت: اسدآباد دروازه استان همدان از سمت غرب کشور بوده که قابلیت ها و ظرفیت های ویژه بسیاری در گردشگری به ویژه گردشگری کشاورزی دارد.

- ایسنا/همدان معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان گفت: اسدآباد دروازه استان همدان از سمت غرب کشور بوده که قابلیت ها و ظرفیت های ویژه بسیاری در گردشگری به ویژه گردشگری کشاورزی دارد.

علی خاکسار یکشنبه 18 شهریور ماه در نخستین جشنواره هلو و شلیل باغ شهر پالیز که با حضور پررنگ گردشگران و مسافران، اهالی شهر پالیز و شهروندان اسدآبادی برگزار شده بود، اظهار کرد: باغ شهر پالیز یکی از شهرهای اسدآباد با پتانسیل بالا در بحث گردشگری کشاورزی بوده که می تواند این ظرفیت ها در جذب گردشگران برای این شهر نو پا نقش موثری داشته باشد.

وی با اشاره به ویژگی های شهرستان اسدآباد، افزود: اسدآباد قطب تولید محصولات کشاورزی از جمله گوجه فرنگی، موسیر و چغندرقند بوده که هر کدام از این تولیدات می تواند بهانه ای برای برگزاری یک رویداد و جشنواره شود.

خاکسار وجود اقوام مختلف در این شهرستان را یکی دیگر از مزیت ها و ویژگی های اسدآباد دانست و تصریح کرد: وجود اقوام مختلف از نقش موثری در سرآمد شدن این شهرستان در حوزه میراث نامل


برچسب ها: گردشگری - گردشگری کشاورزی - استان همدان - گردشگری و صنایع دستی - اسدآباد - کشاورزی - شهر پالیز
آخرین اخبار سرویس:

اسدآباد ظرفیت ویژه ای در گردشگری کشاورزی دارد

اسدآباد ظرفیت ویژه ای در گردشگری کشاورزی دارد