مطالب مرتبط:
دانشگاه پیام نور همدان با 135 رشته در مقطع کارشناسی دانشجو می پذیرد
دانشگاه پیام نور همدان در مقطع کارشناسی دانشجو می پذیرد
دانشگاه های آزاد همدان ظرفیت جذب پنج هزار دانشجو در سال تحصیلی جدید را دارند
پذیرش دانشجو در 7 رشته با شرایط خاص در دانشگاه بین المللی امام رضا(ع)
اخذ عوارض 10 یورویی از مسافران پرواز های خارجی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 شهریور 1403 ساعت 12:352024-09-08دانش

شیب مثبت روند اخذ دانشجو در دانشگاه پیام نور همدان


رییس دانشگاه پیام نور همدان از پذیرش بدون آزمون دانشجو در مقطع کارشناسی خبرداد و گفت: شیب اخذ دانشجو در دانشگاه پیام نور مثبت شده به طوری که در سال 1401 و 1402 میزان ورودی نسبت به فارغ التحصیلان بیشتر بود و امیدوارم در سال 1403 نیز این شیب بیشتر شود.

- ایسنا/همدان رییس دانشگاه پیام نور همدان از پذیرش بدون آزمون دانشجو در مقطع کارشناسی خبرداد و گفت: شیب اخذ دانشجو در دانشگاه پیام نور مثبت شده به طوری که در سال 1401 و 1402 میزان ورودی نسبت به فارغ التحصیلان بیشتر بود و امیدوارم در سال 1403 نیز این شیب بیشتر شود.

علی حسین محمدظاهری یکشنبه 18 شهریور در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه دانشگاه پیام نور در سال 67 با شعار آموزش برای همه و همه وقت تشکیل شد و با سرعت گسترش پیدا کرد، اظهار کرد: دریکسری واحدها به دلیل کاهش جمعیت جوان، تعداد متقاضیان کمتر شد و وزارت علوم رشته ای به تعدادی از واحدهای استان نداده و روبه تعطیلی هستند.

وی با اشاره به اینکه طبق اعلام سازمان سنجش 30 درصد از ورودی های مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری از دانشجویان دانشگاه پیام نور است، افزود: در مقطع کارشناسی ارشد 237 نفر در رشته محل های مشخص قبولی اعلام شده است.

وی تصریح کرد: داوطلبان کارشناسی ارشد که قبول شدند تا 26 شهریور باید وارد سامانه گلستان دانشگاه پیام نور شوند و مراحل ثبت نام


برچسب ها: دانشگاه پیام نور - رییس دانشگاه پیام نور همدان - پیام نور - دانشگاه - رییس دانشگاه پیام نور - پیام نور همدان - دانشجو
آخرین اخبار سرویس:

شیب مثبت روند اخذ دانشجو در دانشگاه پیام نور همدان

شیب مثبت روند اخذ دانشجو در دانشگاه پیام نور همدان