مطالب مرتبط:
این هوش آینده نگر حکیمانه!
مراقبت از نشاط روحی نوجوانان ضامن آینده این نسل است
پرداخت مطالبات گندمکاران از هفته آینده + ویدئو
واریز مبلغ علی الحساب متناسب سازی به حساب این بازنشستگان تا 72 ساعت آینده
هزینه های نظامی بی سابقه لهستان برای سال مالی آینده
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 شهریور 1403 ساعت 10:202024-08-29اقتصادي

جای خالی نگاه کارشناسی و آینده نگر در تدوین قوانین و مقررات مربوط به حوزه صادرات پسته


مدیرعامل شرکت تعاونی تولیدکنندگان پسته رفسنجان معتقد است در تدوین قوانین و مقررات مربوط به حوزه صادرات پسته جای نگاه کارشناسی، سیستمی و آینده نگر خالی است.

- ایسنا/کرمان مدیرعامل شرکت تعاونی تولیدکنندگان پسته رفسنجان معتقد است در تدوین قوانین و مقررات مربوط به حوزه صادرات پسته جای نگاه کارشناسی، سیستمی و آینده نگر خالی است.

محسن هاشمیان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: صادرات محصولات کشاورزی نقش عمده ای در صادرات غیرنفتی داشته و صادرات این بخش نسبت به بخش های دیگر از ثبات بیشتری در گذشته برخوردار بوده است.

با توجه به اهمیت صادرات غیرنفتی و به تبع آن صادرات محصولات کشاورزی و جایگاه پسته در این خصوص، این نیاز احساس می شود که عوامل موثر بر سهم ایران در بازارهای جهانی شناسایی شده و راهکارهای لازم برای ارتقا و یا حداقل حفظ این سهم ارائه شود.

وی افزود: شرکت تعاونی تولید کنندگان پسته رفسنجان در سال های نه چندان دور توانست با استفاده از مزیت های نسبی صادراتی و تخصصی کردن صادرات محصول پسته، کشور ایران را طی سال های زیادی به عنوان بزرگترین صادرکننده پسته در جهان معرفی نماید.

در آن سال ها ما و صادرکنندگان واقعی بخش خصوصی توانستیم با مطالعه دقیق بازارهای جهانی و مخصوصاً بازارهای هدف صادراتی به منظور ارتقاء بیش از پیش سهم صادرا


برچسب ها: صادرات - قوانین و مقررات - صادرات محصولات کشاورزی - صادرات پسته - محصولات کشاورزی - صادرات غیرنفتی - آینده نگر
آخرین اخبار سرویس:

جای خالی نگاه کارشناسی و آینده نگر در تدوین قوانین و مقررات مربوط به حوزه صادرات پسته

جای خالی نگاه کارشناسی و آینده نگر در تدوین قوانین و مقررات مربوط به حوزه صادرات پسته