مطالب مرتبط:
منطقه آزاد اقتصادی مشترک با ترکمنستان در گلستان ایجاد می شود
راه اندازی منطقه آزاد مشترک بین گلستان و ترکمنستان
منطقه آزاد اینچه برون پیشران اصلی توسعه گلستان است
ایجاد پایانه صادرات صنایع دستی در منطقه آزاد اقتصادی مازندران
کسب مقام نخست منطقه آزاد انزلی در میان مناطق آزاد کشور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 شهریور 1403 ساعت 13:052024-08-24سياسي

خبرهای خوب از منطقه آزاد تجاری قصرشیرین


مدیرعامل منطقه آزاد تجاری قصرشیرین از آخرین اقدامات صورت گرفته برای این منطقه یاد کرد و گفت: هر کاری که انجام می دهیم با چشم انداز حداقل 50 ساله است.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل منطقه آزاد تجاری قصرشیرین از آخرین اقدامات صورت گرفته برای این منطقه یاد کرد و گفت: هر کاری که انجام می دهیم با چشم انداز حداقل 50 ساله است.

یعقوب محمودیان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به آخرین اقداماتی که در منطقه آزاد تجاری قصرشیرین صورت گرفته، اظهار کرد: طرح جامع یکی از مهمترین ملزومات پیشرفت منطقه بود که تدوین شده و اکنون در انتظار تایید در شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی است.

وی معتقد است، رسیدن طرح جامع منطقه آزاد تجاری قصرشیرین به گام نهایی، آن هم در حالی که طرح جامع سایر مناطق جدیدی که همراه کرمانشاه بودند رد شده، نشان می دهد که کارهای تدوین طرح جامع منطقه آزاد تجاری قصرشیرین به شیوه اصولی پیش رفته است.

مدیرعامل منطقه آزاد تجاری قصرشیرین گام بعد از طرح جامع را تدوین طرح تفصیلی متناسب با هر زون در منطقه آزاد تجاری قصرشیرین برشمرد و ادامه داد: برای اینکه زمان از دست نرود، همزمان با اینکه در انتظار تایید نهایی طرح جامع هستیم، کارهای اولیه طرح تفصیلی را زون به زون و بلوک به بلوک پیگیری می کنیم.


برچسب ها: منطقه آزاد تجاری قصرشیرین - منطقه آزاد تجاری - منطقه آزاد - قصرشیرین - منطقه - آزاد - مناطق آزاد و ویژه اقتصادی
آخرین اخبار سرویس:

خبرهای خوب از منطقه آزاد تجاری قصرشیرین

خبرهای خوب از منطقه آزاد تجاری قصرشیرین