مطالب مرتبط:
10 مصدوم در حادثه رانندگی محور تربت حیدریه - مشهد
واژگونی پژو در محور مشهد ـ تربت حیدریه 4 کشته برجای گذاشت
اسامی ایستگاه های شارژ خودروهای برقی شهر تهران
عزاداری سالروز شهادت امام رضا (ع) در بخش رخ تربت حیدریه
اسامی ایستگاه های شارژ خودروهای برقی شهر تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 شهریور 1403 ساعت 23:402024-09-04اقتصادي

ایستگاه پمپاژ آب شرب شهر تربت حیدریه پس از 20 سال ارتقا یافت


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان تربت حیدریه گفت: ایستگاه پمپاژ آب شرب شهر تربت حیدریه پس از 20 سال از زمان طراحی بازطراحی و ارتقا یافت.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان تربت حیدریه گفت: ایستگاه پمپاژ آب شرب شهر تربت حیدریه پس از 20 سال از زمان طراحی بازطراحی و ارتقا یافت.

علیرضا عباسی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: سال گذشته طرح آب رسانی به تربت حیدریه با اعتبار 30 میلیارد تومان به اتمام رسید.

وی خاطرنشان کرد: همچنین طرح اصلاح خط انتقال 600 میلیمتر شهر تربت حیدریه با اعتبار 15 میلیارد تومان اجرایی شد و هم اکنون به مرحله ای رسیده ایم که ایستگاه های پمپاژ شهر تربت حیدریه باید ارتقاء پیدا می کردند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان تربت حیدریه بیان کرد: این ارتقاء بعد از 20 سال از زمان طراحی این ایستگاه های پمپاژ در دستور کار قرار گرفتند.

وی اظهار کرد: الکترو پمپ ها، اتصالات، شیرآلات، تابلوهای برق و ترانس هایی که نیاز بوده خریداری شده و با اعتبار بالغ بر 40 میلیارد تومان پروژه اجرایی و به مرحله بهره برداری رسید.

عباسی با اشاره به مزایای این پروژه گفت: علاوه بر اینکه با اجرای این پروژه 100 لیتر بر ثانیه بر توان ایستگاه پمپاژ افزوده شده و به تأمین آب شرب شهر تربت حیدریه کمک می کند، پمپ هایی رزروی که در داخل ایستگا


برچسب ها: تربت حیدریه - شهر تربت حیدریه - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب - حیدریه - شرکت آب و فاضلاب - ایستگاه پمپاژ - ایستگاه
آخرین اخبار سرویس:

ایستگاه پمپاژ آب شرب شهر تربت حیدریه پس از 20 سال ارتقا یافت

ایستگاه پمپاژ آب شرب شهر تربت حیدریه پس از 20 سال ارتقا یافت