مطالب مرتبط:
مقابله با حشره سِنَک در سرخس
ژست خاص ناهید کیانی پای برج ایفل + عکس
آچار به دستان عاشق هم پای کار دل آمده اند
ژست خاص ناهید کیانی پای برج ایفل + عکس
پای بنز و بی ام و به ایران باز شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 شهریور 1403 ساعت 13:052024-08-23اقتصادي

این بار پای یک حشره چند میلیمتری در میان است


توفان، خاک، سیل و این بار طغیان حشره کوچک چند میلیمتری با نام «سِنَک» مردم سرخس را حسابی کلافه کرده و  به محیط شهری و منازل مسکونی و اماکن تجاری شهر سرخس هجوم آورده است.

- ایسنا/خراسان رضوی توفان، خاک، سیل و این بار طغیان حشره کوچک چند میلیمتری با نام سِنَک مردم سرخس را حسابی کلافه کرده و  به محیط شهری و منازل مسکونی و اماکن تجاری شهر سرخس هجوم آورده است.

هر چند با این حشره مقابله می شود اما حشره سِنَک نور دوست، به مدد جریان باد از حدود سه هفته قبل وارد محیط شهر، منازل و اماکن تجاری شده و اغلب در شب ها مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده به طوری که برای بررسی موضوع و مقابله به موقع تیمی تخصصی از جهاد کشاورزی استان به منطقه سرخس اعزام شده است.

محمدعلی رهنما مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سرخس در همین خصوص به ایسنا گفت: برای بررسی موضوع و اخذ تصمیمات لازم نیز روز گذشته کارگروه مدیریت بحران با ریاست فرماندار در شهرستان تشکیل شد.

وی افزود: در این جلسه که با حضور کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی و مرکز حشره شناسی مرکز تحقیقات منابع طبیعی کشاورزی استان برگزار شد مقرر گردید بررسی های تکمیلی در خصوص کانون های این حشره در شهرستان انجام و سپس تحقیقات برای تصمیم گیری به شهرستان ارائه شود.


برچسب ها: سرخس - جهاد کشاورزی - منازل مسکونی - حشره - جهاد کشاورزی استان - محیط شهری - اماکن
آخرین اخبار سرویس:

این بار پای یک حشره چند میلیمتری در میان است

این بار پای یک حشره چند میلیمتری در میان است