مطالب مرتبط:
اعتماد: قاتلان داریوش مهرجویی و همسرش اجیر شده اند!
معرفی شش کتاب برای تبدیل شدن به یک انسان قوی و با اعتماد به نفس + ویدیو
سازمان غذا و دارو: به اطلاعات فضای مجازی درباره خوراکی های قندی اعتماد نکنید
آب رفتن اعتماد مردم به پروژه های مسکن سازی دولت ها/ با رکود جلوی تورم مسکن را گرفتن، شاهکار نیست/ قیمت مسکن در نیمه دوم سال افزایش می یابد؟
آیا اعتماد از دست رفته به بازار سرمایه برمی گردد؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 شهریور 1403 ساعت 10:402024-09-15ورزشي

در ساختمان سئول به روی چه کسانی باز می شود؟/ دنیامالی به ورزشی ها اعتماد کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، احمد دنیامالی در شرایطی رسماً از اول شهریور ماه کار خود را در وزارت ورزش و جوانان آغاز کرده که هنوز دست به تغییرات در این وزارتخانه نزده است.

او که همواره جز مدیران عمرانی موفق و با سابقه کشور به حساب می آید، بیشتر سعی کرده در این مدت به بحث زیرساخت ها و استانداردسازی ورزشگاه ها ورود کند.

نمونه آن، بازسازی استادیوم آزادی است که جدی تر از قبل و به صورت شبانه روزی در حال انجام است.

دنیامالی این وعده را داده که بخش غربی مجموعه تا پایان پاییز تکمیل می شود و برای انجام بازی های تیم ملی فوتبال در اختیار قرار می گیرد.

اینکه وزیر ورزش و جوانان از همین ابتدای کار اینگونه با اطمینان خاطر از توسعه و تجهیز ورزشگاه ها آن هم بر اساس قوانین جهانی صحبت می کند، جای امیدواری است.

دنیامالی حتی در اظهارنظری گفته هیچ مشکلی به لحاظ تأمین اعتبارات بازسازی ورزشگاه ها وجود ندارد! در این میان اما انتظار می رود که دنیامالی در خصوص چیدمان جدید معاونان و مدیران خود هم هر چه زودتر تصمیم گیری کند تا این وزارتخانه از حالت معلق خارج شود.

اهالی ورزش می دانند که وزارت ورزش و جوانان در دولت سیزدهم روزهای خوبی را به خود ندید و انتخاب وزاریی چون حمید سجادی و کیومرث هاشمی در رأس این وزارتخانه نتوانست دردی از معضلات این حوزه را دوا کند.


برچسب ها: دنیامالی - ورزش - ورزش و جوانان - بازسازی استادیوم آزادی - ورزشگاه ها - وزارت ورزش و جوانان - به صورت شبانه روزی
آخرین اخبار سرویس:

در ساختمان سئول به روی چه کسانی باز می شود؟/ دنیامالی به ورزشی ها اعتماد کند

در ساختمان سئول به روی چه کسانی باز می شود؟/ دنیامالی به ورزشی ها اعتماد کند