مطالب مرتبط:
کوروش احمدی: هنوز نشانی از میل دولت چهاردهم به تنش زدایی با اروپا دیده نشده است/ هر گونه تنشج زدایی بین ایران و غرب لطمه سنگینی به طرح های جاه طلبانه پوتین خواهد بود/ وضعیت کنونی در رابطه ایران و غرب، یک بازی همه سر برد برای روسیه است
عراقچی سیاست خارجی دولت چهاردهم را مشخص کرد+ فیلم
وزیر امور خارجه: سیاست خارجی دولت چهاردهم حمایت بی حد و حصر از جبهه مقاومت است
ویدیو/ راهبرد سیاست خارجی دولت چهاردهم؛ از رابطه با همسایگان تا مذاکرات هسته ای
رویکرد دولت چهاردهم در سیاست خارجی بهترین فرصت برای توسعه گردشگری است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 شهریور 1403 ساعت 14:552024-09-19سياسي

تنش زدایی؛ محوری ترین موضوع سیاست خارجی دولت چهاردهم


اگر سیاست تنش زدایی و استفاده از دیپلماسی عمومی توسط دکتر پزشکیان بتواند به حفظ توازن بخشی و حداقل حفظ وضع موجود و عدم توسعه بحران در آینده بینجامد همه کشورها به سمت استقبال از سیاست های رییس جمهور خواهند آمد.

- ایسنا/خراسان رضوی یک تحلیلگر مسائل بین الملل گفت: اگر سیاست تنش زدایی و استفاده از دیپلماسی عمومی توسط دکتر پزشکیان بتواند به حفظ توازن بخشی و حداقل حفظ وضع موجود و عدم توسعه بحران در آینده بینجامد همه کشورها به سمت استقبال از سیاست های رییس جمهور خواهند آمد.

داریوش پایسته در گفت وگو با ایسنا به بررسی نگاه رییس جمهور در حوزه سیاست خارجی پرداخت و اظهار کرد: با توجه به اظهارات دکتر پزشکیان در نشست خبری با خبرنگاران، رویکردی که در گذشته داشته است و سفر اخیرش به عراق به عنوان اولین سفر خارجی پس از آغاز دوره ریاست جمهوری، می توان گفت دکتر پزشکیان در حال حرکت به سمت تنش زدایی در حوزه سیاست خارجی با کشورهای همسایه و همچنین قدرت های بزرگ بین المللی است.

وی افزود: دکتر پزشکیان این سیاست تنش زدایی را با بهره گیری از دیپلماسی فرهنگی یا عمومی بر محوریت اشتراکات قومی، مذهبی و زبانی دنبال می کند.

در سفر رییس جمهور به نیویورک هم انتظار می رود رییس جمهور سیاست تنش زدایی را با استفاده از همان دیپلماسی عمومی پیگیری کند.


برچسب ها: سیاست - رییس جمهور - پزشکیان - دیپلماسی عمومی - تنش زدایی - تحلیلگر مسائل بین الملل - سیاست خارجی
آخرین اخبار سرویس:

تنش زدایی؛ محوری ترین موضوع سیاست خارجی دولت چهاردهم

تنش زدایی؛ محوری ترین موضوع سیاست خارجی دولت چهاردهم