مطالب مرتبط:
راه اندازی 179 پایگاه نیکوکاری در آستانه سال تحصیلی در بوشهر
ایجاد 391 فر صت شغلی با راه اندازی تعاونی های جدید
تماس تلفنی مجانی و بدون آنتن راه اندازی شد!
بانک مرکزی قطر چارچوب دارایی دیجیتال و توکنیزاسیون را راه اندازی کرد
ایجاد 391 فرصت شغلی با راه اندازی تعاونی های جدید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 شهریور 1403 ساعت 14:222024-09-03سياسي

از احیای 168 قنات تا راه اندازی کارخانه قند پس از 10 سال


فرماندار درمیان با تأکید بر اینکه راه اندازی کارخانه قند قهستان بعد از 10 سال از خدمات دولت سیزدهم بود، گفت: 217 خانواده با اشتغال در این کارخانه ارتزاق می شوند و بی شک در کاهش آسیب های اجتماعی نیز نقش آفرین خواهد بود.

- ایسنا/خراسان جنوبی فرماندار درمیان با تأکید بر اینکه راه اندازی کارخانه قند قهستان بعد از 10 سال از خدمات دولت سیزدهم بود، گفت: 217 خانواده با اشتغال در این کارخانه ارتزاق می شوند و بی شک در کاهش آسیب های اجتماعی نیز نقش آفرین خواهد بود.

مهدی فرجامی فرد، سه شنبه 13 شهریور در دیدار مسئولین شهرستان درمیان با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: مشی و روش ما در شهرستان درمیان حضور در بین مردم و شنیدن مشکلاتشان از نزدیک بوده است.

فرماندار درمیان با اشاره به اینکه دولت شهید رییسی خدمات بسیار خوبی به مردم دارالتقریب درمیان هدیه کرده است، بیان کرد: در هفته دولت سال جاری 75 پروژه با اعتباری بالغ بر 420 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی کردیم.

فرجامی فرد ادامه داد: در هفته دولت 70 پروژه با اعتبار 182 میلیارد تومان و پنج پروژه نیز کلنگ زنی شده است که اکثر پروژه ها، پروژه های زیر ساختی بوده است.

وی با اشاره به اینکه درمیان دومین تولید کننده مرغ و زرشک در خراسان جنوبی است، گفت: در دولت سیزدهم در درمیان هزار و 10 میلیارد و 717 م


برچسب ها: فرماندار درمیان - کاهش آسیب های اجتماعی - درمیان - کارخانه - کارخانه قند قهستان - کارخانه قند - آسیب های اجتماعی
آخرین اخبار سرویس:

از احیای 168 قنات تا راه اندازی کارخانه قند پس از 10 سال

از احیای 168 قنات تا راه اندازی کارخانه قند پس از 10 سال