مطالب مرتبط:
حفظ روحیه مردمی، عدالتخواهی و ولایتمداری رییس جمهور می ‎تواند حلال بسیار از امور ملت باشد
حفظ روحیه مردمی، عدالتخواهی و ولایتمداری رییس جمهور می ‎تواند بسیاری از امور ملت را حل کند
حضور معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در آسایشگاه جانبازان ثارالله
آغاز موضع گیری های صداوسیما با رییس جمهور
عضدی: رفع تخاصم میان ایران-آمریکا فعلا ممکن نیست/ اسراییل، مهم ترین مانع در بهبود رابطه تهران و واشنگتن است/ با ریاست جمهوری هریس شاهد توافق های موردی خواهیم بود / یک رییس جمهور جمهوری خواه می تواند سطح رابطه ایران-آمریکا را تغییر دهد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 شهریور 1403 ساعت 12:502024-09-04سياسي

روحیه مردمی و ولایی رییس جمهور ، حلال امور ملت


، حجت الاسلام والمسلمین مروی شامگاه سه شنبه (13 شهریورماه) در دیدار با مسعود پزشکیان، با اشاره به نخستین سفر رسمی رییس دولت چهاردهم به مشهد، اظهار امیدواری کرد، دولت در خدمتگزاری به مردم مشمول توجهات خاصه امام رضا (ع) قرار گیرد.

  وی عنوان کرد: رییس جمهور محترم متخلق به تقوا و متدین است و تعبیر صادق که رهبری معظم درباره او به کار بردند، نشان از اعتماد رهبری به رییس جمهور دارد.

  رییس جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار با اشاره به تأکیدات اسلام نسبت به حفظ وحدت، عنوان کرد: تنها با وحدت، همکاری و تعامل با یکدیگر می‎توان بر مشکلات غلبه کرد.

   مسعود پزشکیان همچنین نسبت به شایسته گزینی در انتصابات تأکید و اظهار کرد: نگاه اسلامی در انتصابات یعنی افراد شایسته بر سر کار بیایند، مبنای دولت تلاش در انتخاب و انتصاب افراد بر شایستگی است؛ از این رو افراد توانمند و شایسته را قطعاً حفظ خواهیم کرد.

  رییس جمهور گفت: تمام تلاش دولت این است که به گونه ای عمل کند که مردم نسبت به نظام، انقلاب و حکومت رضایتمندی هرچه بیشتر پیدا کنند.

  در این دیدار سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه، حسین سیمایی صرّاف وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی، عبدالناصر همتی وزیر امور اقتصادی و دارایی و جمعی دیگر از مسئولان دولتی، رییس


برچسب ها: رییس جمهور - رییس جمهوری اسلامی ایران - جمهور - اسلام - رییس - حجت الاسلام والمسلمین - شایسته
آخرین اخبار سرویس:

روحیه مردمی و ولایی رییس جمهور ، حلال امور ملت

روحیه مردمی و ولایی رییس جمهور ، حلال امور ملت