مطالب مرتبط:
خسارت قطع برق به بخش معدن خراسان جنوبی
صادرات 78 میلیون دلاری محصولات کشاورزی در کردستان
بارش پراکنده باران در راه خراسان جنوبی است
آسمان خراسان جنوبی بارانی می شود
اعلام ثبت نام تا اولویت های 350 عمره مفرده در خراسان جنوبی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 شهریور 1403 ساعت 11:102024-09-15اقتصادي

صادرات 23 میلیون دلاری بخش تعاون در خراسان جنوبی


بیرجند _ مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: صادرات بخش تعاون استان در یک سال گذشته 23 میلیون و 500 هزار دلار بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا اشرفی صبح یکشنبه در نوزدهمین جشنواره تجلیل از تعاونی های برتر خراسان جنوبی گفت: در یک سال گذشته 23 میلیون و 500 هزار دلار صادرات بخش تعاون استان بوده است.

وی گفت: در سال 1402 نیز مبلغ 90 میلیارد تومان تسهیلات به بخش تعاون خراسان جنوبی پرداخت شد و 110 میلیارد تومان هم از منابع ملی در این حوزه پرداخت خواهد شد.

به گفته وی 38 تعاونی از سال گذشته متناسب با نیاز شهرستان های استان تشکیل شده و 10 هزار و 326 ساعت آموزش برای توانمندسازی تعاونی های خراسان جنوبی برگزار شده است.

اشرفی متذکر شد: در قالب 495 مورد به مباحث مختلف حوزه تعاون رسیدگی شده است و امروز هم از 10 تعاونی برتر خراسان جنوبی تجلیل می شود.

رییس اتاق تعاون خراسان جنوبی هم در ادامه درباره چگونگی انتخاب تعاونی های برتر گفت: در قالب نوزدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان از 10 تعاونی برتر خراسان جنوبی تجلیل می شود و برای اولین بار از تعاونی مسکن 04 به عنوان یکی از تعاونی های برتر کشور در حوزه مسکن تجلیل شد.

به گفته حسینی برای بخش تعاون سهم 25 درصد در اقتصاد کشور پیش بینی شده اما در سال های گذشته این سهم 5 تا 6 درصد بوده است و قوانی


برچسب ها: خراسان جنوبی - تعاون - خراسان - جنوبی - بخش تعاون - میلیارد تومان - تعاونی
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 23 میلیون دلاری بخش تعاون در خراسان جنوبی

صادرات 23 میلیون دلاری بخش تعاون در خراسان جنوبی