مطالب مرتبط:
آخر هفته بارانی در برخی نقاط کشور
تعطیلات آخر هفته شمال کشور بارانی است
تعطیلات آخر هفته شمال کشور بارانی است
هواشناسی| آخر هفته کدام مناطق کشور بارانی است؟
شنبه و یکشنبه بارانی در راه تهران/ موج پاییزی وارد کشور شد؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 شهریور 1403 ساعت 08:552024-09-18اجتماعي

آخر هفته بارانی در برخی نقاط کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صادق ضیاییان اظهار کرد: از امروز چهارشنبه تا روز شنبه (28 تا 31 شهریور) برای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، - رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از افزایش ابر و بارش باران طی آخر هفته در برخی از نقاط کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صادق ضیاییان اظهار کرد: از امروز چهارشنبه تا روز شنبه (28 تا 31 شهریور) برای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گلستان، گیلان، مازندران، دامنه و ارتفاعات در استان های زنجان، قزوین، البرز، تهران سمنان و برخی نقاط خراسان شمالی افزایش ابر، بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط گرد و خاک پیش بینی می شود.

او ادامه داد: امروز علاوه بر مناطق ذکر شده، در برخی نقاط خراسان رضوی، خراسان جنوبی و کرمان و برای پنجشنبه (29 شهریور) در برخی نقاط خراسان رضوی و خراسان جنوبی در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و گرد و خاک پیش بینی می شود.

ضیاییان اضافه کرد: یکشنبه (اول مهر) در شمال استان های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، اردبیل و گیلان گاهی افزایش ابر، بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ می دهد.


برچسب ها: آذربایجان - صادق ضیاییان - شنبه - افزایش ابر - خراسان - چهارشنبه - خبرگزاری
آخرین اخبار سرویس:

آخر هفته بارانی در برخی نقاط کشور

آخر هفته بارانی در برخی نقاط کشور