مطالب مرتبط:
اردوی تیم ملی ایران استارت خورد
قیمت آیفون 16 در ایران چند؟!
دعوت از لژیونر موفق شاغل در لیگ استرالیا به تیم ملی واترپلو ایران
روابط ایران و ازبکستان بیش از پیش تقویت خواهد شد
کف خواسته های آمریکا از ایران در مذاکرات احیای برجام
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 شهریور 1403 ساعت 08:002024-09-01سياسي

ایران چگونه آسمانش را ایمن می کند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو ؛ دهم شهریور ماه، یادآور روزی است که قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران به فرمان مقام معظم رهبری در سال 1387 تأسیس شد.

- سازمان پدافندی ایران با تکیه بر توانمندی های داخلی و توسعه فناوری های جدید، توانسته است جایگاه خود را به عنوان یک قدرت منطقه ای در حوزه پدافند هوایی تثبیت کند.

این تلاش ها نه تن ها امنیت آسمان کشور را تأمین می کند، بلکه پیامی واضح به دشمنان ایران ارسال می کند به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو ؛ دهم شهریور ماه، یادآور روزی است که قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران به فرمان مقام معظم رهبری در سال 1387 تأسیس شد.

این قرارگاه با هدف ایجاد هماهنگی و بهره برداری یکپارچه از توانمندی های پدافندی نیرو های مسلح کشور تشکیل گردید.

نقش اساسی این قرارگاه، مدیریت و کنترل شبکه پدافند هوایی کشور و هدایت عملیاتی یگان های پدافندی ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است تا با هرگونه تهدید هوایی مقابله نماید.

این گزارش تحلیلی، به بررسی تاریخچه، توسعه، و توانمندی های سامانه های پدافند هوایی ایران می پردازد و نقش آنها در بازدارندگی و تأمین امنیت کشور را مورد بررسی قرار می دهد.


برچسب ها: پدافند هوایی خاتم الانبیاء - ارتش جمهوری اسلامی ایران - قرارگاه پدافند هوایی - جمهوری اسلامی ایران - پدافند هوایی - ارتش جمهوری اسلامی - پدافند
آخرین اخبار سرویس:

ایران چگونه آسمانش را ایمن می کند؟

ایران چگونه آسمانش را ایمن می کند؟