موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - باشگاه استقلال - متناسب سازي - سازمان برنامه و بودجه - سازمان تامين اجتماعي - سازمان برنامه - پسر ديگو مارادونا - افزايش تعرفه اينترنت - احياي شب بيست و يكم - بيمارستان ابن الخطيب - جهاددانشگاهي - نشست گروه جي 20 - كارنامه آزمون استخدامي - بيشه دراز - مصدوميت شهريار مغانلو - بادام مامايي - هواپيماي پرسپوليس - دبير هيأت دولت - كشتي پهلواني

مطالب مرتبط:
از فعالیت 28 دفتر تقریب مذاهب در واحدهای دانشگاه آزاد خراسان رضوی تا تحصیل 15 هزار دانش آموز در مدارس سما
از فعالیت 28 دفتر تقریب مذاهب در دانشگاه آزاد خراسان رضوی تا تحصیل 15 هزار دانش آموز در مدارس سما
مجوز رسمی فعالیت پردیس علم و فناوری دانشگاه ارومیه صادر شد
آغاز فعالیت دوباره سامانه سپند برای ثبت نام جاماندگان سرویس مدارس
فعالیت 10 هزار معلم در مدارس استان بوشهر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 شهریور 1403 ساعت 13:052024-09-17سياسي

فعالیت های سلبی در دانشگاه ها و مدارس باید محدود باشد


معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با تاکید بر لزوم استفاده از همه ظرفیت ها در حوزه فرهنگی و اجتماعی گفت: در دانشگاه ها و مدارس فعالیت های سلبی باید خیلی محدود و بنا به ضرورت انجام شود.

- فعالیت های سلبی در دانشگاه ها و مدارس باید محدود باشد ایسنا/خوزستان معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با تاکید بر لزوم استفاده از همه ظرفیت ها در حوزه فرهنگی و اجتماعی گفت: در دانشگاه ها و مدارس فعالیت های سلبی باید خیلی محدود و بنا به ضرورت انجام شود.

عبدالله افرازه شهاوند در نشست شورای فرهنگی و اجتماعی که امروز (27 شهریورماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: بحث مداخله گری در آسیب های اجتماعی دانش آموزی و دانشجویی یکی از مهم ترین موضوعات و دغدغه همه ما است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در چند سال اخیر از سوی سازمان امور اجتماعی کشور و دیگر دستگاه های ذی ربط اهتمام ویژه ای به این موضوع داده شده است؛ گرچه کار پیچیده است و ورود به یک آسیب اجتماعی بسیار سخت تر از حل یک مشکل عمرانی و اقتصادی است.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: کار در حوزه آسیب های اجتماعی سنگین است و نیازمند دقت و طراحی است اما این کار ضروری است و باید با برنامه و طراحی درست و دقیق در این زمینه کار شود.


برچسب ها: استانداری خوزستان - اجتماعی - دانشگاه ها - دانشگاه - خوزستان - استانداری - دانش
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های سلبی در دانشگاه ها و مدارس باید محدود باشد

فعالیت های سلبی در دانشگاه ها و مدارس باید محدود باشد