مطالب مرتبط:
2 سانحه رانندگی در آذربایجان غربی یک فوتی و سه مصدوم برجای گذاشت
مجلس به موضوع اتباع خارجی ورود می کند! / نوشدارو بعد از مرگ سهراب؟
حدود 2 میلیون و 100 هزار تبعه خارجی «رسمی» در کشور هستند/ مازاد اتباع غیرمجاز که جای خودشان را دارند به هیچ عنوان قابل پذیرش نیستند/ افرادی هم که مجاز هستند بر اساس نیروی کاری که نیاز داریم باید بمانند و مابقی باید کشور را ترک کنند
تحولات پنهانی مجلس درباره ساماندهی اتباع خارجی
جزییات آخرین وضعیت ساماندهی اتباع بیگانه/ حدود 2 میلیون و 100 هزار تبعه خارجی رسمی در کشور داریم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 شهریور 1403 ساعت 11:552024-09-08حوادث

امداد به 3 سانحه رانندگی در استان سمنان/ اتباع خارجی مصدوم شدند


مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان از امداد رسانی به سه سانحه رانندگی طی شبانه روز گذشته در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: این حوادث 12 مصدوم بر جای گذاشت.

- سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان از امداد رسانی به سه سانحه رانندگی طی شبانه روز گذشته در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: این حوادث 12 مصدوم بر جای گذاشت.

حسین درخشان در گفت وگو با خبرنگار مهر ، بابیان اینکه طی شبانه روز گذشته امدادگران به سه حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان سمنان رسیدگی کردند، ابراز داشت: مجموع این حوادث 12 مصدوم بر جای گذاشته است.

وی با بیان اینکه امروز صبح در پی واژگونی ساینا کیلومتر 51 محور میامی_سبزوار امدادگران پایگاه میاندشت به محل حادثه اعزام شدند، افزود: چهار نفر از اتباع افغانستان در این حادثه امدادرسانی شده و به مراکز درمانی انتقال یافتند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه دیگر حادثه مهم رانندگی مربوط به واژگونی پژو پارس شب گذشته کیلومتر 20 محور میامی_سبزوار بود، ابراز داشت: این حادثه نیز مصدومیت پنج نفر را به همراه داشته است.

درخشان بابیان اینکه بر اثر سقوط کوییک کیلومتر 9 محور آرادان_سرخه از پل امدادگران به محل حادثه اعزام شدند، تصریح کرد: این حادثه مصدومیت چهار نفر را رقم زد.


برچسب ها: محورهای مواصلاتی - سانحه رانندگی - امداد - جمعیت هلال احمر - رانندگی - سمنان - مواصلاتی
آخرین اخبار سرویس:

امداد به 3 سانحه رانندگی در استان سمنان/ اتباع خارجی مصدوم شدند

امداد به 3 سانحه رانندگی در استان سمنان/ اتباع خارجی مصدوم شدند