موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - باشگاه استقلال - متناسب سازي - سازمان برنامه و بودجه - سازمان تامين اجتماعي - سازمان برنامه - پسر ديگو مارادونا - افزايش تعرفه اينترنت - احياي شب بيست و يكم - بيمارستان ابن الخطيب - جهاددانشگاهي - نشست گروه جي 20 - كارنامه آزمون استخدامي - بيشه دراز - مصدوميت شهريار مغانلو - بادام مامايي - هواپيماي پرسپوليس - دبير هيأت دولت - كشتي پهلواني

مطالب مرتبط:
ادای احترام رییس جمهور به مزار جلال طالبانی، رییس جمهور فقید عراق
ادای احترام پزشکیان به مزار سیاستمدار فقید در سلیمانیه + ویدئو
ادای احترام پزشکیان به مزار سیاستمدار فقید در سلیمانیه + ویدئو
ادای احترام پزشکیان به مرحوم جلال طالبانی
ادای احترام پزشکیان به مرحوم جلال طالبانی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 شهریور 1403 ساعت 11:352024-09-14فرهنگي

ادای احترام جشنواره توکیو 2024 به مارچلو ماسترویانی و سامورایی ها


یک فیلم مهیج سامورایی جشنواره بین المللی فیلم توکیو 2024 را افتتاح می کند و فیلم اختتامیه هم به احترام صدمین سالگرد تولد مارچلو ماسترویانی انتخاب شده است.

- ادای احترام جشنواره توکیو 2024 به مارچلو ماسترویانی و سامورایی ها یک فیلم مهیج سامورایی جشنواره بین المللی فیلم توکیو 2024 را افتتاح می کند و فیلم اختتامیه هم به احترام صدمین سالگرد تولد مارچلو ماسترویانی انتخاب شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، جشنواره بین المللی فیلم توکیو فیلم اکشن سامورایی 11 شورشی را به عنوان فیلم افتتاحیه سی و هفتمین دوره خود انتخاب کرد.

کارگردانی این فیلم بر عهده شیرایشی کازویا است و فیلم برگرفته از فیلمنامه ای است که چند دهه پیش کاساهارا کازوئو فیلمنامه نویس بزرگ فقید و نویسنده یاکوزای ژاپنی و نبردهای بدون افتخار و انسانیت نوشته است.

این جشنواره همچنین اعلام کرد کارش را با نمایش کمدی فرانسوی-ایتالیایی مارچلو میو ، به کارگردانی کریستف اونوره و با بازی کیارا ماسترویانی از خانواده مشهور سینمای اروپا، که امسال یکی از اعضای هیئت داوران اصلی مسابقات توکیو نیز است، به پایان می برد.

11 شورشی که استودیوی ژاپنی تویی تولید کننده آن است، قرار است با توجه به موفقیت بزرگ شوگان و توجه دوباره به سینمای اکشن سامورایی، در آمریکا هم ا


برچسب ها: فیلم - جشنواره - سامورایی - بین المللی - توکیو - جشنواره توکیو - فیلم اختتامیه
آخرین اخبار سرویس:

ادای احترام جشنواره توکیو 2024 به مارچلو ماسترویانی و سامورایی ها

ادای احترام جشنواره توکیو 2024 به مارچلو ماسترویانی و سامورایی ها