مطالب مرتبط:
تولید محصولات راهبردی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در کشور
بومی سازی لودسل های واحد ریخته گری و ذوب شرکت فولاد هرمزگان
علی کمساری: حادثه عاشورا همچنان موج آفرینی، الگوسازی و جریان سازی می کند/ پیاده روی چند میلیونی اربعین باعث اعجاب جهانیان شده است/ بزرگترین هنر فرهنگی ما «اقناع مخاطب» است/ امام حسین(ع) با امر به معروفش سر افعی را کوبید
ضرب الاجل واریز معوقات همسان سازی حقوق بازنشستگان | پرداخت مابقی علی الحساب همسان سازی حقوق بازنشستگان در این تاریخ
شخصیت سازی کودکان خود را به انیمیشن های اجنبی نسپارید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 شهریور 1403 ساعت 10:202024-08-27اقتصادي

بومی سازی کاتالیست های مورد نیاز صنایع نفت، گاز و پتروشیمی


یک شرکت دانش بنیان با تولید محصولات استراتژیک مورد نیاز صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، زمینه کاهش خام فروشی و حرکت به سمت زنجیره های پایین دست را فراهم کرده است.

- یک شرکت دانش بنیان با تولید محصولات استراتژیک مورد نیاز صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، زمینه کاهش خام فروشی و حرکت به سمت زنجیره های پایین دست را فراهم کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، شرکت دانش بنیان تولیدی مهندسی نیتل پارس در سال 1387 با هدف بومی سازی و انتقال تکنولوژی تولید انواع جاذب ها، کاتالیست ها و مواد شیمیایی پرمصرف در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و همچنین ارائه خدمات مهندسی مرتبط تاسیس شد.

کارخانه این شرکت واقع در منطقه ویژه اقتصادی شیراز در چهار فاز برنامه ریزی شده که در فاز نخست با استفاده از خطوط تولید تمام اتوماتیک (Bead & Pellet) و خط تولید دستی (Pan Granulator)و همچنین نیروی انسانی آموزش دیده، از سال 1394 موفق به تولید انواع مولکولارسیو (Type A & X) و آلومینای فعال شده است؛ که باتوجه به ظرفیت تولید 10 هزار تن در سال امکان تولید و تحویل کالاهای سفارش گذاری شده در کوتاه ترین زمان فراهم شده است.

فاز بعدی توسعه خطوط تولید شرکت نیتل پارس، افتتاح خط تولید تمام خودکار مواد ضد کف (آنتی فوم) با ظرفیت تولید سالیانه سه هزار لی


برچسب ها: شرکت دانش بنیان - دانش بنیان - محصولات استراتژیک - پتروشیمی - تولید - منطقه ویژه اقتصادی شیراز - بنیان
آخرین اخبار سرویس:

بومی سازی کاتالیست های مورد نیاز صنایع نفت، گاز و پتروشیمی

بومی سازی کاتالیست های مورد نیاز صنایع نفت، گاز و پتروشیمی