مطالب مرتبط:
دبیر ششمین جشنواره بین المللی فیلم پرواز معرفی شد
دبیر ششمین جشنواره فیلم «پرواز» معرفی شد
اردوی تیم ملی هنرهای رزمی ترکیبی ایران برای بازی های آسیایی در آمل برپا شد
برگزاری مطلوب اجلاس وزرای گردشگری کشورهای عضو (ACD) در گرو تعامل تمامی بخش ها/ نقش مهم سفر وزرای آسیایی به یزد در مقابله با ایران هراسی/ میزبانی اجلاس ACD فرصتی برای افزایش تعاملات بین المللی استان
فیلم/ داود سوری، اقتصاددان:60 درصد جامعه ایران فقیر هستند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 شهریور 1403 ساعت 22:102024-09-14سياسي

ایران ششمین جشنواره فیلم آسیایی را در نیجریه برگزار می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در نیجریه، نخستین نشست رایزنان و نمایندگان فرهنگی سفارتخانه های آسیایی مستقر در ابوجا به میزبانی سفارت کشورمان در پایتخت نیجریه برگزار و در خصوص زمینه های همکاری های .

- ایران ششمین جشنواره فیلم آسیایی را در نیجریه برگزار می کند به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در نیجریه، ششمین جشنواره فیلم آسیایی آذرماه سال جاری در ابوجا برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در نیجریه، نخستین نشست رایزنان و نمایندگان فرهنگی سفارتخانه های آسیایی مستقر در ابوجا به میزبانی سفارت کشورمان در پایتخت نیجریه برگزار و در خصوص زمینه های همکاری های مشترک فرهنگی با یکدیگر همفکری شد.

مجید کامرانی، رایزن فرهنگی کشورمان در این نشست به نمایندگان فرهنگی، خواستار انجام برنامه فرهنگی بیشتر در حوزه فرهنگی به صورت مشترک شد و از مشارکت خوب کشورها در برگزاری موفق پنجمین جشنواره فیلم آسیایی ابوجا در سال گذشته تقدیر کرد.

وی ابراز امیدواری کرد تا در سایر حوزه ها نظیر معرفی جاذبه های گردشکری، فرهنگ غذایی کشورها، روزهای مشترک فرهنگی نیز شاهد اجرای برنامه مشترک باشیم.


برچسب ها: جمهوری اسلامی ایران - برگزار - فرهنگی - نیجریه - رایزنی فرهنگی - جمهوری اسلامی - جشنواره فیلم
آخرین اخبار سرویس:

ایران ششمین جشنواره فیلم آسیایی را در نیجریه برگزار می کند

ایران ششمین جشنواره فیلم آسیایی را در نیجریه برگزار می کند