مطالب مرتبط:
کتابهای درسی امسال تغییرات خاصی نکرده اند/ اجرای آزمایشی چند کتاب جدید در برخی استان ها
تثبیت اراضی کشاورزی تا پایان امسال به 80 درصد خواهد رسید
اجرای وصیت آلن دلون منتفی شد
پیام تقدیر پزشکیان از رییس و نمایندگان مجلس: رأی اعتماد قاطع نمایندگان ملت به وزرای پیشنهادی تکمیل کننده رویکرد دولت در ایجاد وفاق ملی در کشور است/ همدلی و همکاری مجلس را پشتوانه ارزشمندی برای ادامه راه دولت در اجرای برنامه ها و وعده های داده شده می دانم
اجرای طرحی که در دو نشست منطقه ای ناشدنی معرفی شده بود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 شهریور 1403 ساعت 09:252024-08-22اقتصادي

اجرای سرشماری عمومی کشاورزی از آبانماه امسال


رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی سیستان وبلوچستان با اشاره به موضوع سرشماری عمومی کشاورزی گفت: این مهم از آبان ماه امسال آغاز می شود، در همین راستا مقدمات کار شامل آموزش در دست اقدام است.

- رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان خبر داد: اجرای سرشماری عمومی کشاورزی از آبانماه امسال ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی سیستان وبلوچستان با اشاره به موضوع سرشماری عمومی کشاورزی گفت: این مهم از آبان ماه امسال آغاز می شود، در همین راستا مقدمات کار شامل آموزش در دست اقدام است.

مهرداد عرب اول در گفت وگو با ایسنا از سرشماری عمومی کشاورزی به عنوان یکی از مهم ترین سرشماری های کشور یاد و اضافه کرد: این مهم به صورت مستقیم با مباحث امنیت غذایی و سفره مردم ارتباط دارد، این داده ها که منجر به برنامه ریزی درست در حوزه کشاورزی می شود، خروجی این سرشماری خواهد بود.

وی بیان کرد: 9 هزار و 500 میلیارد تومان اعتبارات استانی در حوزه عمرانی طی 5 ماه گذشته بین دستگاه های اجرایی استان توزیع شده است .

وی با اشاره به اعتبارات عمرانی سال 1403 استان بیان کرد: علاوه بر اعتباراتی که از محل ردیف های متفرقه، ملی، صندوق توسعه ملی و .


برچسب ها: رییس سازمان مدیریت - سرشماری - کشاورزی - برنامه ریزی - سازمان مدیریت - سیستان و بلوچستان - بلوچستان
آخرین اخبار سرویس:

اجرای سرشماری عمومی کشاورزی از آبانماه امسال

اجرای سرشماری عمومی کشاورزی از آبانماه امسال