مطالب مرتبط:
آذربایجان غربی دارای نیروی توانمند و کم نصیب از امکانات/فیلمسازی فقط به تهران ختم می شود
افتتاح و کلنگ زنی 121 پروژه گازرسانی در آذربایجان غربی
تصاویر/ ادای احترام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی به شهید گمنام حوزه علمیه ارومیه
اشتغالزایی برای 2468 مددجوی بهزیستی در آذربایجان غربی
فیلم| افتتاح طرح های توسعه روستایی در آذربایجان غربی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 شهریور 1403 ساعت 14:452024-08-27اجتماعي

اولین هنرستان فرش در آذربایجان غربی احداث می شود


معاون مشارکت های مردمی نوسازی مدارس آذربایجان غربی گفت: به همت یک خیر نیک اندیش ساکن تهران اولین هنرستان تخصصی فرش در استان و یک باب مدرسه 12 کلاسه دیگر توسط ایشان تعهد و احداث خواهد شد.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون مشارکت های مردمی نوسازی مدارس آذربایجان غربی گفت: به همت یک خیر نیک اندیش ساکن تهران اولین هنرستان تخصصی فرش در استان و یک باب مدرسه 12 کلاسه دیگر توسط ایشان تعهد و احداث خواهد شد.

مشگینی 6 شهریور در جلسه مجامع خیرین مدرسه ساز آذربایجان غربی به تعامل هر چه بیشتر با خیرین تاکید کرد و گفت: نیازمند کمک های بیشتر از سمت خیرین مدرسه ساز هستیم.

علی مطهری، مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه افزود: با توجه به شرایط سرانه فضای آموزشی و ورزشی و فرهنگی و تربیتی و اعتبارات تخصیصی دولت و توجه به پایین بودن میانگین فضای آموزشی، برای رسیدن به استاندارد کشوری نیازمند همت و تلاش بیش از پیش خیرین هستیم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در مشارکت خیرین مدرسه ساز در سطح کشور رتبه نخست را دارا هستیم و در کنار این اعتبارات تخصیصی نیز رو به افزایش است، گفت: ولی همچنان در سرانه فضاهای آموزشی به دلیل رشد جمعیت و بالا رفتن تعداد دانش آموزان در استان علی رغم مشارکت خیرین از متوسط کشوری عقب هستیم.


برچسب ها: آذربایجان غربی - آذربایجان - معاون مشارکت های مردمی - مشارکت های مردمی - خیرین مدرسه ساز - خیر نیک اندیش - نوسازی مدارس
آخرین اخبار سرویس:

اولین هنرستان فرش در آذربایجان غربی احداث می شود

اولین هنرستان فرش در آذربایجان غربی احداث می شود