مطالب مرتبط:
صمدیان، رییس گروه انرژی، صنعت و معدن اتاق ایران: شبکه بانکی در خدمت رونق دلالی است / رشد عجیب تسهیلات بخش دولتی در سال 1402 /افت تولید در تیرماه، رکورد سه سال گذشته را شکست/ 81درصد کمبود برق، با قطع برق صنایع بزرگ جبران شده /تشکیل سرمایه خالص 98درصد کاهش
ناترازی برق رکورد زد/ مصرف بنزین در شهریور به 132میلیون لیتر رسید
ناترازی برق در سال 1414 به بیش از 37 هزار مگاوات می رسد
ناترازی برق در سال 1414 به بیش از 37 هزار مگاوات می رسد
برای حل ناترازی برق، دولت نباید تصدی گر باشد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 شهریور 1403 ساعت 22:552024-09-05اقتصادي

فعال شدن بخش تعاون برای حل مشکل ناترازی برق


، برنامه تلویزیونی صف اول با حضور آقای حامد ویس کرمی - معاون تعاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به بررسی نقش تعاونی ها در جهش تولید با مشارکت مردم پرداخت.

گفت و گوهای این برنامه را در ادامه می بینید:  سوال: اگر موافق باشید اول یک آماری را بفرمایید از وضعیت تعاونی ها در کشورمان؟ ویس کرمی: بالغ بر 104 هزار تا تعاونی فعال داریم که تقریبا 54 درصد از این تعاونی ها تعاونی های تولیدی هستند و در زمینه تولید فعالیت می کنند، حالا چه تولیدات صنعتی و چه تولیدات کشاورزی، این 104 هزار تا تعاونی بالغ بر دو میلیون و 800 هزار عضو را از مردم در خودشان ساماندهی کردند.

نکته مثبت آنها این است که تقریبا 22 درصد از اعضای کل تعاونی های کشور را بانوان فرهیخته کشورمان که تمایل دارند در حوزه اقتصادی و در حوزه های اجتماعی مشارکت بیشتر و فعال تری را در کشور ایفا کنند به خودشان اختصاص دادند.

مجموع این تعاونی ها بالغ بر دو میلیون فرصت شغلی را در کشور ایجاد کردند و در حوزه های مختلفی این تعاونی ها در حال فعالیت هستند، اگر ما بخواهیم تقسیم بندی کنیم تعاونی هایمان را در سه زیربخش اقتصادی صنعت، خدمات و کشاورزی من می توانم عرض کنم که 39 درصد تعاونی های ما در حوزه صنعت فعال هستند.


برچسب ها: تعاون - تعاونی ها - تعاونی - تولید - تعاون کار و رفاه اجتماعی - کشور - فعال
آخرین اخبار سرویس:

فعال شدن بخش تعاون برای حل مشکل ناترازی برق

فعال شدن بخش تعاون برای حل مشکل ناترازی برق