مطالب مرتبط:
آغاز عملیات اجرایی آب شیرین کن 7500 مترمکعب تنگستان
عملیات اجرایی آب شیرین کن هفت هزار مترمکعبی بخش دلوار آغاز شد
آغاز عملیات اجرایی ساختمان درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن
عملیات اجرایی شهرک گلخانه ای 19.6 هکتاری کرتیل آباد ملایر آغاز شد
27 پروژه در شهرداری کردکوی افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 شهریور 1403 ساعت 23:252024-08-27سياسي

آغاز عملیات اجرایی آب شیرین کن بندردلوار


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از آغاز عملیات اجرایی آب شیرین کن 7هزار و 500 مترمکعبی بندردلوار با اعتباری بالغ بر 5 هزار و 400 میلیارد ریال خبر داد.

- ایسنا/بوشهر مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از آغاز عملیات اجرایی آب شیرین کن 7هزار و 500 مترمکعبی بندردلوار با اعتباری بالغ بر 5 هزار و 400 میلیارد ریال خبر داد.

ابوالحسن عالی روز سه شنبه در این آیین که با حضور زارعی نماینده دشتی و تنگستان در مجلس، رستمیان معاون عمرانی استاندار و لطفی فرماندار تنگستان برگزار شد با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: خط انتقال آب، آب شیرین کن تنگستان 6/5 کیلومتر و خط انتقال برق آن به طول 13 کیلومتر احداث می شود.

وی بیان کرد: این طرح با تأمین آب شرب حدود 36 هزار نفر، در بهبود وضعیت آبرسانی نوار ساحلی شهرستان نقش ویژه و قابل توجهی ایفا می کند.

عالی ادامه داد: وضعیت آب شرب شهرستان تنگستان در سال 99 در شرایط نامطلوبی بود که با اقدام های انجام شده در چند سال اخیر به میزان قابل توجهی بهبود پیدا کرده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: در چند سال اخیر 13 طرح شاخص آبرسانی با اعتباری بالغ بر 500 میلیارد تومان در شهرستان تنگستان اجرا شده که از جمله آن ها می توان به نوسازی شبکه توزیع آب روستاهای عامری، رستمی، خط انتقال و ایستگاه پمپاژ حدفا


برچسب ها: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب - آب شیرین کن - آب شیرین - شرکت آب و فاضلاب - تنگستان - 400 میلیارد ریال - استان بوشهر
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی آب شیرین کن بندردلوار

آغاز عملیات اجرایی آب شیرین کن بندردلوار