مطالب مرتبط:
فعالیت 42 پایگاه جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در ایام پایانی صفر
42 پایگاه هلال احمر خراسان جنوبی به زائران امام رضا(ع) خدمت می کنند
عزاداری مردم چهارمحال و بختیاری در ایام پایانی ماه صفر
افزایش پرواز های اصفهان مشهد در ایام پایانی ماه صفر
برپایی موکب شهدای بخش رادکان در ایام دهه پایانی ماه صفر+عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 شهریور 1403 ساعت 09:252024-09-03اجتماعي

فعالیت 42 پایگاه جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در ایام پایانی ماه صفر


، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه استان کریدور و گذرگاه زائران پیاده امام رضا (ع) از سمت شرق و جنوب شرق است، گفت: تعداد 160 نیروی هلال احمر برای امدادرسانی به زائران پیاده امام رضا (ع) در ایام پایانی صفر خدمت رسانی می کنند.

  محمدعلی کاوسی از استقرار پایگاه های بین شهری در کنار جاده و آمادگی کامل تیم ها اعم از جاده ای، امداد هوایی، واکنش سریع، مراکز عملیاتی خبر داد.

کاوسی به موج بازگشت مسافران و شلوغی جاده ها اشاره کرد و گفت: رانندگان در این ایام با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، مراقب خود و همراهان باشند، بی توجهی به این نکات سبب ایجاد حادثه و پشیمانی می شود.

وی افزود: مسافران برای بازگشت، عجله ای نداشته باشند و در صورت احساس خستگی و خواب آلودگی حتما قانون هر دو ساعت رانندگی، یک ربع استراحت را فراموش نکنند و شماره تلفن امدادی 112 جمعیت هلال احمر به صورت 24 ساعته، آماده پاسخگویی به مردم و امداد و نجات افراد حادثه دیده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی همچنین به مسافران و گردشگران کویر اشاره کرد و افزود: ابتدا به هشدار های هواشناسی و جاده ای توجه کنند و همراه با یک راهنمای کارکشته و قوی وارد طبیعت خاص شوند و اگر به مکان دوردستی می روند، صد در صد راهنمایی بگیرند و حتما راهنمای محلی همر


برچسب ها: زائران پیاده امام رضا - جمعیت هلال احمر - هلال احمر - زائران پیاده - خراسان جنوبی - امام رضا - قوانین و مقررات
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 42 پایگاه جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در ایام پایانی ماه صفر

فعالیت 42 پایگاه جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در ایام پایانی ماه صفر