مطالب مرتبط:
فوری؛ فردا سه شنبه 13 شهریور تعطیل شد؟ | جزییات جدید از تعطیلی ادارات سه شنبه
ادارات خراسان رضوی فردا دایر است
آیا ادارات مشهد فردا سه شنبه 13 شهریور تعطیل است؟
ادارات خراسان رضوی فردا سه شنبه دایر است
ادارات خراسان رضوی فردا سه شنبه باز است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 شهریور 1403 ساعت 10:302024-09-03سياسي

اگر وعده ای می دهیم به آن وفا نماییم/کرامت ارباب رجوع در ادارات حفظ شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در مراسم عزای رحلت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن (ع) در روستای صوفی آباد سرخه با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم (ص) اظهار کرد: - حجت الاسلام والمسلمین مطیعی معطل نگهداشتن مراجعین در ادارات یا سایر بخش ها را سبب خدشه دار شدن کرامت و عزت آنان دانست و خاطرنشان کرد: اگر وعده ای می دهیم به آن وفا نماییم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در مراسم عزای رحلت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن (ع) در روستای صوفی آباد سرخه با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم (ص) اظهار کرد: رسول خدا فرمود هرکس یکبار بر من صلوات بفرستد ذره ای از گناهانش باقی نمی ماند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه آیت الله العظمی بهجت (ره) هیچ ذکری را بالاتر از صلوات نمی دانستند، بر ارزش و منزلت ذکر صلوات بویژه در نماز های یومیه تاکید کرد و افزود: پیامبر اکرم (ص) نماز را مایه تقرب به خداوند و شرط قبولی سایر عبادات معرفی فرمود.


برچسب ها: حجت الاسلام والمسلمین - نماینده ولی فقیه در استان - حجت الاسلام - نماینده ولی فقیه - امام جمعه سمنان - شهادت امام حسن - پیامبر اکرم
آخرین اخبار سرویس:

اگر وعده ای می دهیم به آن وفا نماییم/کرامت ارباب رجوع در ادارات حفظ شود

اگر وعده ای می دهیم به آن وفا نماییم/کرامت ارباب رجوع در ادارات حفظ شود