مطالب مرتبط:
فرمانده کل ارتش: آمادگی همکاری با وزارت کشور درباره امنیت مرز ها داریم
وزیر کشور: همکاری های وزارت کشور و ارتش گسترش می یابد
فرمانده کل ارتش: آماده همکاری با وزارت کشور درباره امنیت مرزها هستیم
فرمانده کل ارتش: آماده همکاری با وزارت کشور درباره امنیت مرزها هستیم +فیلم
ارتش و وزارت کشور برای تامین امنیت مرزها دست به دست هم می دهند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 شهریور 1403 ساعت 11:002024-08-25سياسي

آمادگی بیش از پیش ارتش برای همکاری با وزارت کشور در ماموریت ها


فرمانده کل ارتش در دیدار با وزیر کشور آمادگی بیش از پیش ارتش جمهوری اسلامی ایران را برای همکاری با وزارت کشور در انجام این ماموریت ها مورد تاکید قرار داد.

- فرمانده کل ارتش در دیدار با وزیر کشور آمادگی بیش از پیش ارتش جمهوری اسلامی ایران را برای همکاری با وزارت کشور در انجام این ماموریت ها مورد تاکید قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی به همراه جمعی از فرماندهان و مسئولان ارتش با اسکندر مؤمنی، وزیر کشور دیدار و انتصاب وی را به عنوان وزیر کشور تبریک گفتند.

امیر سرلشکر موسوی، در این دیدار با اشاره به سوابق مدیریتی و خدمات ارزنده اسکندر مؤمنی در نظام جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: ایشان در هر مسولیتی که بوده خدمات ارزشمند و ماندگاری برجای گذاشته است و ان شاءالله در وزارت کشور هم منشأ خدمات شایسته ای خواهد بود.

وی با اشاره به همپوشانی مأموریت های وزارت کشور و ارتش در حوزه امنیت مرزها، حوادث و بلایای طبیعی و مدیریت بحران، آمادگی بیش از پیش ارتش جمهوری اسلامی ایران را برای همکاری با وزارت کشور در انجام این مأموریت ها، مورد تاکید قرار داد.

وزیر کشور نیز در این دیدار، مراتب تشکر و قدردانی خود را از حضور فرمانده کل ارتش و دیگر فرماندهان این نیرو، ابراز داشت و گفت: ا


برچسب ها: جمهوری اسلامی ایران - ارتش جمهوری اسلامی - جمهوری اسلامی - ارتش جمهوری اسلامی ایران - فرمانده کل ارتش - وزارت کشور - وزیر کشور
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی بیش از پیش ارتش برای همکاری با وزارت کشور در ماموریت ها

آمادگی بیش از پیش ارتش برای همکاری با وزارت کشور در ماموریت ها