موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - باشگاه استقلال - متناسب سازي - سازمان برنامه و بودجه - سازمان تامين اجتماعي - سازمان برنامه - پسر ديگو مارادونا - افزايش تعرفه اينترنت - احياي شب بيست و يكم - بيمارستان ابن الخطيب - جهاددانشگاهي - نشست گروه جي 20 - كارنامه آزمون استخدامي - بيشه دراز - مصدوميت شهريار مغانلو - بادام مامايي - هواپيماي پرسپوليس - دبير هيأت دولت - كشتي پهلواني

مطالب مرتبط:
بازدید وزیر کشور از محله تاریخی سنگ سیاه شیراز
وزیر کشور وارد شیراز شد
ورود وزیر کشور به شیراز
وزیر کشور وارد شیراز شد
وزیر کشور وارد شیراز شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 شهریور 1403 ساعت 15:302024-09-05سياسي

بازدید وزیر کشور از بوستان سلامت شهدای بسیج در شیراز


وزیر کشور در ادامه سفر به شیراز از بوستان سلامت شهدای بسیج بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ، بوستان سلامت شهدای بسیج با هدف بازگشت سلامت معتادان و ترک اعتیاد آنان از سال 1401  فعالیت خود را آغاز کرده است.

فرمانده سپاه فجر فارس در این بازدید گفت: این بوستان ظرفیت 400 نفر را دارد و در دو سال فعالیت،  هزار  و 700 نفر از معتادان متجاهر سلامتی خود را به دست آورده و به خانواده و جامعه بازگشته اند.

سردار بوعلی افزود: در این مجموعه تلاش شده است که فرد معتاد علاوه بر ترک اعتیاد با مهارت آموزی و توانمند سازی به شغل مناسب هم دست یابد.

وزیر کشور در ادامه سفر خود به شیراز با نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز هم دیدار کرد.

در این دیدار آیت الله دژکام با بیان اینکه باید تلاش شود که برنامه هفتم توسعه سریع تر انجام شود، گفت: تغییر مدیریت ها روند کار در کشور را کند می کند و باید سعی شود با تغییر ندادن مدیرانی که دوره مدیریتی موفقی داشتند ،برنامه هفتم سریع تر اجرا شود.

اسکندر مومنی هم در این دیدار گفت: استان فارس در وضعیتی مطلوب قرار دارد و سعی می شود با کمک گرفتن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و تصویب لایحه ها به خصوص در رابطه با شرایط اتباع، در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی تصمیم مطلوب گرفته شود.


برچسب ها: وزیر کشور - سلامت - بوستان - نماینده ولی فقیه در فارس - شیراز - ترک اعتیاد - بازدید
آخرین اخبار سرویس:

بازدید وزیر کشور از بوستان سلامت شهدای بسیج در شیراز

بازدید وزیر کشور از بوستان سلامت شهدای بسیج در شیراز