مطالب مرتبط:
آتش در 4هزار هکتار از جنگل های لرستان/ 5 نفر دستگیر شدند
(ویدئو) غذای خیابانی در ژاپن؛ پخت انواع غذا با خرچنگ غول پیکر
نرخ رسمی انواع ارز امروز 22 شهریور 1403
قیمت انواع ماهی امروز یکشنبه 18 شهریور 1403
طرز تهیه حریره سیر و زنجبیل خانگی؛ چاشنی خوشمزه برای انواع غذا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 شهریور 1403 ساعت 08:552024-09-14پزشكي

کشف و ضبط 4هزار لیتر گلاب و انواع عرقیات گیاهی فاقد مجوز در کاشان


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کاشان از کشف و ضبط چهار هزار لیتر گلاب و عرقیات گیاهی فاقد مجوز و غیر مجاز از یک منزل مسکونی در شهرستان کاشان خبر داد.

- کاشان - معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کاشان از کشف و ضبط چهار هزار لیتر گلاب و عرقیات گیاهی فاقد مجوز و غیر مجاز از یک منزل مسکونی در شهرستان کاشان خبر داد.

محمداسماعیل شهاب الدین در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه حفظ سلامت شهروندان کاشانی یکی از موضوعاتی است که خط قرمز دانشگاه علوم پزشکی کاشان است، اظهار داشت: بر مبنای آن مأموران این دانشگاه در مورد مواد خوراکی و مصرفی به شده بر فعالیت تولیدکنندگان نظارت دارند.

وی با اشاره به بازرسی های انجام شده در بین تولیدکنندگان گلاب در سطح شهرستان کاشان ابراز داشت: در یکی از بازرسی ها، بیش از چهار هزار لیتر گلاب و عرقیات گیاهی فاقد مجوز و غیر مجاز در یک منزل مسکونی در شهرستان کاشان کشف و ضبط شد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کاشان تصریح کرد: فرد خاطی اقدام به تولید گلاب و عرقیات غیر مجاز و بدون اخذ مجوزهای بهداشتی نموده که پس از شناسایی، با دستور مقام قضایی شهرستان کاشان، واحد مربوطه پلمب و محصولات تولیدی ضبط و توقیف شد.


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی کاشان - دانشگاه علوم پزشکی - عرقیات گیاهی - کاشان - شهرستان کاشان - دانشگاه علوم - معاون غذا و دارو
آخرین اخبار سرویس:

کشف و ضبط 4هزار لیتر گلاب و انواع عرقیات گیاهی فاقد مجوز در کاشان

کشف و ضبط 4هزار لیتر گلاب و انواع عرقیات گیاهی فاقد مجوز در کاشان