مطالب مرتبط:
14 هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان بوشهر است
15 هزاردانش آموز نیازمند تحت حمایت کمیته امداد هستند
بیش از 630 هزار دانش آموز در غزه از تحصیل محروم شدند
شهادت بیش از 11 هزار دانش آموز در غزه از آغاز جنگ
شهادت افزون بر 11 هزار دانش آموز در غزه از آغاز جنگ
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 شهریور 1403 ساعت 10:402024-09-10اجتماعي

8 هزار دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد البرز هستند


رییس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد البرز از آغاز جشن عاطفه ها از 15 شهریور به مدت یک ماه خبر داد و گفت: هم اکنون 8 هزار دانش آموزان تحت پوشش هستند.

- کرج- رییس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد البرز از آغاز جشن عاطفه ها از 15 شهریور به مدت یک ماه خبر داد و گفت: هم اکنون 8 هزار دانش آموزان تحت پوشش هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هادی کریمپور گفت: امسال جشن عاطفه ها همزمان با شروع سال تحصیلی جدید با هدف تأمین لوازم التحریر و ملزومات مورد احتیاج دانش آموزان نیازمند در استان اجرا می شود.

وی افزود: این جشن در آستانه ورود به سال تحصیلی و برای کمک به تأمین نیازهای تحصیل دانش آموزان تحت حمایت و افزایش هم بستگی و انسجام اجتماعی عمومی در جامعه برگزار می شود و امسال براساس برنامه ریزی انجام شده قرار است تا 15 مهرماه ادامه داشته باشد.

هادی کریمی پور با اشاره به اینکه دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و پایگاه های سطح شهر آمادگی دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی خیران استان را دارند، تصریح کرد: در آخرین هفته شهریورماه پایگاه های جشن عاطفه ها در میعادگاه های نماز جمعه برپا می شود.

وی یاد آور شد: همچنین در هفته اول آغاز سال تحصیلی، کار مشترکی در سطح مدارس برای جمع آوری کمک های مردمی انجام خواهد شد و زنگ جشن عاطفه ها در مدار


برچسب ها: کمیته امداد البرز - روابط عمومی و اطلاع رسانی - دانش آموز - دانش آموزان - جشن عاطفه ها - کمیته امداد - روابط عمومی
آخرین اخبار سرویس:

8 هزار دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد البرز هستند

8 هزار دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد البرز هستند