مطالب مرتبط:
اجرای طرح ضربتی جمع آوری قلیان از واحدهای صنفی نیشابور
اجرای طرح «شهید عجمیان» یک رویکرد تربیتی است
کالپوش بر مدار توسعه قرار گرفت/ آبرسانی به روستای نردین
اجرای طرح «مهر امن» در استان بوشهر
حماس آماده اجرای طرح توافق آتش بس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 شهریور 1403 ساعت 11:152024-09-12اقتصادي

اجرای طرح ضربتی آبرسانی به 4 هزار نفر در روستای شهید محمدی گتوند


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: به منظور پایداری شبکه و افزایش کمی و کیفی آبرسانی به روستای شهید محمدی، طرح ضربتی خط انتقال آب شرب به بخش بزرگ عقیلی گتوند اجرا و وارد مدار بهره برداری شد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: به منظور پایداری شبکه و افزایش کمی و کیفی آبرسانی به روستای شهید محمدی، طرح ضربتی خط انتقال آب شرب به بخش بزرگ عقیلی گتوند اجرا و وارد مدار بهره برداری شد.

صابر علیدادی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با اجرای 2 کیلومتر خط انتقال آبرسانی، 4 هزار نفر ساکن در روستای شهید محمدی شهرستان گتوند از نعمت آب آشامیدنی پایدار بهره مند شدند.

وی با اشاره به اینکه این طرح برای مقابله با تنش آبی در روستای بزرگ شهید محمدی بخش عقیلی شهرستان گتوند محقق شد، اضافه کرد: با اجرای این طرح آبرسانی، مشکل بی آبی و افت فشار چند ساله در این روستا برطرف شد.

علیدادی ادامه داد: در این عملیات اجرایی با اجرای 2 کیلومتر خط انتقال 250 میلیمتر و اتصال به شبکه داخلی این روستا، در یک پروژه 2 ماهه، 4 هزار نفر ساکن در این روستا از نعمت آب آشامیدنی پایدار بهره مند شدند.

وی یادآور شد: مردم این روستا بیش از 2 سال مشکلات عدیده ای به دلیل ریزش تاسیسات داشتند که با پیگیری های سید محمد سادات ابراهیمی نماینده شوشتر و گتوند و حضور د


برچسب ها: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب - شرکت آب و فاضلاب خوزستان - آبرسانی - خط انتقال آب - روستای - شرکت آب و فاضلاب - خط انتقال
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ضربتی آبرسانی به 4 هزار نفر در روستای شهید محمدی گتوند

اجرای طرح ضربتی آبرسانی به 4 هزار نفر در روستای شهید محمدی گتوند