مطالب مرتبط:
جنگ داغ ستارگان در کشتی انتخابی آمریکا؛ تیلور و باروز سهمیه می خواهند!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 شهریور 1403 ساعت 16:152024-09-16اقتصادي

کارجویان دیگر آقابالاسر نمی خواهند!


رییس کانون کاریابی های کشور با بیان اینکه کارجویان دیگر دنبال مشاغل سنتی نیستند و آقابالاسر نمی خواهند،گفت: بعد از کرونا نگاه بسیاری از افراد به اشتغال و ماهیت شغل های موجود تغییر کرد؛ - رییس کانون کاریابی های کشور با بیان اینکه کارجویان دیگر دنبال مشاغل سنتی نیستند و آقابالاسر نمی خواهند،گفت: بعد از کرونا نگاه بسیاری از افراد به اشتغال و ماهیت شغل های موجود تغییر کرد؛ به نحوی که امروز بیشتر شهرک های صنعتی به دنبال نیروی کار می گردند و آمار به کارگماری توسط کاریابی ها کاهش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بابک هاشمی پور ضمن اشاره به روند فعالیت دفاتر کاریابی در کشور اظهار کرد: دفاتر کاریابی از سال 1376 آغاز به کار کردند و بعد از اینکه آیین نامه این دفاتر مشخص شد و هیات دولت مصوب کرد از سال 1376 به طور قانونی در کشور شروع به فعالیت کردند و بیش از 25 سال است که مشغول کارند.

تمام استان های کشور مراکز کاریابی دارند؛ حتی در مناطق آزاد که به صورت مجزا قوانین ویژه ای دارند نیز در حال فعالیت هستند.

وی درباره میزان اشتغالزایی کاریابی ها گفت: طبق آمار موجود 20 تا 30 درصد اشتغال کشور در سالهای گذشته از طریق کاریابی ها بوده، حتی در برخی سالها تا 40 درصد هم رسیده است و شاید بتوان گفت نزدیک به 5 میلیون نفر اشتغالزایی توسط کاریابی ها صورت گرفته است.


برچسب ها: کاریابی - کاریابی ها - کارجویان - کشور - رییس کانون - مشاغل سنتی - استان های کشور
آخرین اخبار سرویس:

کارجویان دیگر آقابالاسر نمی خواهند!

کارجویان دیگر آقابالاسر نمی خواهند!