مطالب مرتبط:
پیشرفت 46 درصدی ساخت سد ماشکید سفلی سیستان و بلوچستان
پیشرفت 20 درصدی نیروگاه 600 مگاواتی خورشیدی فولاد مبارکه/ اولویت ما تأمین مالی پروژه است
افزایش 290 درصدی خرید تضمینی گندم در شهرستان کمیجان
پیشرفت 30 درصدی انتقال آب دریای عمان به زاهدان
پیشرفت 30 درصدی انتقال آب دریای عمان به زاهدان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 شهریور 1403 ساعت 09:502024-09-16اقتصادي

پیشرفت 60 درصدی ساختمان در دست ساخت فرمانداری شهرستان هامون


رییس اداره اجرای پروژه های ساختمانی و تأسیسات عمومی راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از پیشرفت 60 درصدی ساخت ساختمان فرمانداری جدید التاسیس شهرستان هامون خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس اداره اجرای پروژه های ساختمانی و تأسیسات عمومی راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از پیشرفت 60 درصدی ساخت ساختمان فرمانداری جدید التاسیس شهرستان هامون خبر داد.

مهدی شهرکی در گفت وگو با ایسنا، افزود: برای ساخت این پروژه با زیر بنای 1400 متر مربع تاکنون 187 هزار و 208 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی گفت: پیش بینی می شود این پروژه با تزریق به موقع اعتبارات مورد نیاز یعنی 273 میلیارد ریال در سال جاری به بهره برداری برسد.

رییس اداره اجرای پروژه های ساختمانی و تأسیسات عمومی راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان ابراز امیدواری کرد تا با تخصیص اعتبارات لازم، ساختمان دولتی و تاسیسات عمومی استان با سرعت بیشتری تکمیل و جهت خدمت رسانی به مردم عزیز به حوزه های مربوطه تحویل داده شود.

شهرکی خاطر نشان کرد: در حال حاضر 21 پروژه ساختمان های دولتی و تاسیسات عمومی توسط اداره کل راه و شهرسازی استان در دست ساخت است که پیش بینی می شود در صورت تامین اعتبارات لازم پنج طرح آن تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.


برچسب ها: استان سیستان و بلوچستان - سیستان و بلوچستان - پروژه های ساختمانی - ساختمان - ساخت - شهرستان هامون - راه و شهرسازی
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 60 درصدی ساختمان در دست ساخت فرمانداری شهرستان هامون

پیشرفت 60 درصدی ساختمان در دست ساخت فرمانداری شهرستان هامون